AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Liker egentlig skrekk, grøssere, thrillere, true crime. Men tror kroppen min stresses av det, så nå har jeg pause fra det. Leste at One day er en feelgoodbok, og ville se serien uten å vite særlig mye om hva den handla om. Fikk jo fader meg helt vondt i kroppen da jeg hadde sett ferdig siste episode. Synes ikke serien kan kalles feelgood. Tips til lignende, mer happy serie? Eller annen, ordentlig feelgood? Anonymkode: 24465...be7
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Gode, gamle Friends Anonymkode: dbabd...727
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gode, gamle Friends Anonymkode: dbabd...727 Har sett den x antall ganger😊 Vil helst se miniserie. Gjerne netflix eller hbo f eks Anonymkode: 24465...be7
avent Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden 90 talls serien "livet med Larkins" tror den ligger på NRK, tidenes feel good serie😂 Smiler og føler meg lykkelig hver gang jeg ser den 🥰 1
Smurf26 Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Hva anser du som feelgood da? Jeg syns f.eks. Downton Abbey er feelgood selv om den tar for seg seriøse og vonde temaer. The Gilded Age syns jeg er feelgood. Virgin River og Sweet Magnolias. Anne with an E - her foretrekker jeg egentlig originalen som heter Anne of Green Gables fra 80-tallet, men den finner jeg ingen steder. Parks and recreation. Modern family. The great British bake off.
TomKrus Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Liker egentlig skrekk, grøssere, thrillere, true crime. Men tror kroppen min stresses av det, så nå har jeg pause fra det. Leste at One day er en feelgoodbok, og ville se serien uten å vite særlig mye om hva den handla om. Fikk jo fader meg helt vondt i kroppen da jeg hadde sett ferdig siste episode. Synes ikke serien kan kalles feelgood. Tips til lignende, mer happy serie? Eller annen, ordentlig feelgood? Anonymkode: 24465...be7 Se Landman Litt vold er det ja, men også masse galgenhumor, og en mann som plages omtrent som Job. Så får den en lykkelig slutt helt der fremme. Klasse serie ! Endret 7 timer siden av TomKrus
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden Side om side. The big bang theory. Neste sommer. Modern family. Virgin river. Anonymkode: ca1c3...922
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Og, Solveig og Jon sin dolce villa! Anonymkode: ca1c3...922
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå