Gå til innhold

Date som har dårlige bordvaner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en fin mann på mange måter, men jeg synes han har så dårlige bordvaner. Han spiser på den måten at han holder et hardt grep rundt gaffelen og dytter i seg maten som det skulle vært en skje. Han bruker aldri kniv, men hakker opp all maten med gaffelen som et barn. Hakker opp alt ferdig og blander alt før han spiser. Han kaster i seg maten på en stressende måte og tar sinnsykt store porsjoner. Dealbreaker? Jeg er usikker på dette da bordskikk er viktig for meg. Han raper også en del høylytt etter maten. Dette har jeg sagt ifra om at han ikke liker, men han sier han ikke kan noe for at han får mye luft- greit nok det, men han kunne prøvd å gjøre det litt penere. Ellers en veldig fin mann. 

Anonymkode: 8ae34...c34

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud , deal breaker ja ! Min 10 åring holder på sånn og jeg irettesetter han hele tiden . 

Anonymkode: 915d8...ff7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Raring med denne rapingen da..

Måten han spiser på spiller da vel ingen rolle så fremt du ikke er ei fisefin terte da får du vel nykker når en mann spiser som en mann.

Men raping er motbydelig på mannfolk ved middagsbordet!

Har du sett hvordan Hellstrøm spiser?

Anonymkode: 3f425...f72

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet om veldig mange voksne som bruker veldig lite kniv når man spiser, altså spiser hovedsakelig mest med gaffel . Det er faktisk ganske amerikansk å spise sånn, så man trenger vel ikke å si at det er helt uhøflig 😜 

Rappe ved bordet er jo ikke hyggelig, men mange menn raper, og hvis dere er bare dere to ved bordet  og han sier unnskyld, så er det vel innafor. Mange klarer jo ikke å holde rapen nede. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er dette en dealbreaker, både måten han spiser på og rapingen. Men jeg er interessert i god mat og drikke, og hadde nok blitt litt flau over å ha med meg en sånn type på restaurant.

Anonymkode: b87c1...0c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gafler du innpå maten på den måten sluker han masse luft, så det er ikke noe rart han raper mye.

Anonymkode: 7bb6c...d83

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Rapingen kan jo han absolutt noe for, det kan du korrigere sporenstreks, det kommer av at han gafler i seg maten som et barn. Han høres ekkel ut. Hadde ikke orket. 

Anonymkode: d1eaf...ca0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
FrkSolsikke skrev (11 minutter siden):

Jeg vet om veldig mange voksne som bruker veldig lite kniv når man spiser, altså spiser hovedsakelig mest med gaffel . Det er faktisk ganske amerikansk å spise sånn, så man trenger vel ikke å si at det er helt uhøflig 😜 

Rappe ved bordet er jo ikke hyggelig, men mange menn raper, og hvis dere er bare dere to ved bordet  og han sier unnskyld, så er det vel innafor. Mange klarer jo ikke å holde rapen nede. 

Årsaken til at mange menn raper, er fordi de spiser for fort slik at de sluker en del luft sammen med maten, og de tar seg ofte ikke tid til å tygge maten ordentlig heller.

Anonymkode: ecbc1...c7d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dealbreaker!

Anonymkode: f8e68...23d

AnonymBruker
Skrevet

Æsj! Hadde aldri blitt mer en 1 date med en slik fyr! 

Anonymkode: 4d101...91b

• Liker 1
Skrevet

Du må bestemme selv om fu kan leve med dette, for det er ikke sannsynlig at han forandrer seg. 

Skrevet

Typisk «evig ungkar»-mentalitet. Alder 45+? Da er det bare å akseptere om du kan eller gå om du ikke kan godta. Synes det er skikkelig stusselig, harry oppførsel. Lærte de ikke bordskikk av foreldrene? 

Anonymkode: 062c6...08d

• Nyttig 1
Skrevet

Dette hadde jeg aldri i verden orket! Man kan ikke få forandret på andre, så dette er bare å gi opp først som sist. 

Anonymkode: a2ed8...6da

• Liker 1
Skrevet

Har du spurt han hvorfor han velger å spise på denne måten rundt deg?

For jeg er, ts, 100% sikker på at han ikke spiser slik i lunsjen på jobb, eller i middag ute.

Dersom en voksen mann hadde valgt å spise slik i offentligheten ville han nemlig blitt - høylytt og kontant - irettesatt. Han kan, som med andre ting man velger å gjøre, kontrollere når og rundt hvem han gjør det.

Så han velger å gjøre dette rundt deg, spesifikt. Hvorfor?

Anonymkode: d8ac7...64e

• Liker 1
Skrevet

Æsj

Anonymkode: 936df...715

Skrevet

Rapingen er en stor dealbreaker for meg.

Jeg er vandt til å spise uten kniv når jeg er alene, men i selskap spiser jeg med kniv og gaffel. Det har med bordskikk å gjøre.

Anonymkode: 1d3bc...1e2

Skrevet

Rart at det som er ansett som god bordskikk i andre land, er "dealbreaker" i Norge😂😂😂😂.

For et konformt folk vi er😂😂😂😂

Anonymkode: 00a8b...963

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Årsaken til at mange menn raper, er fordi de spiser for fort slik at de sluker en del luft sammen med maten, og de tar seg ofte ikke tid til å tygge maten ordentlig heller.

Anonymkode: ecbc1...c7d

Ha ha ha akkurat som en diger bikkje, Fuglehunder er kjent for det der :) 

Skrevet

Her har foreldra svikta😂 Huff hadde fått fnatt . Om du påpeker det kanskje et håp han tar hinte.

Anonymkode: a9201...7f3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du spurt han hvorfor han velger å spise på denne måten rundt deg?

For jeg er, ts, 100% sikker på at han ikke spiser slik i lunsjen på jobb, eller i middag ute.

Dersom en voksen mann hadde valgt å spise slik i offentligheten ville han nemlig blitt - høylytt og kontant - irettesatt. Han kan, som med andre ting man velger å gjøre, kontrollere når og rundt hvem han gjør det.

Så han velger å gjøre dette rundt deg, spesifikt. Hvorfor?

Anonymkode: d8ac7...64e

Det var jo slik Vikingene spiste ! Stappet i seg og fettet rant akkurat der det ville  :) Skikkelig manne mann !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...