Gå til innhold

Sex med ex?

Gjest Gjest_AlmaCity_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_AlmaCity_*
Skrevet

Jeg og eksen slo opp for noen måneder siden, uten at noen oss var hundre prosent sikker, vi var bare i tvil om hele forholdet.

I dag gikk vi tur, og endte opp med å råkline. Skikkelig fjortis egentlig, men veldig godt, trygt og velkjent.

Jeg savner han i ny og ne, men det er vel mest nærheten og ikke minst sexen, som er veldig bra.

Vi avtalte at han skulle komme til meg i kveld, og vi skal ha sex. Jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig, selv om dette også på en måte føles forbudt. Føler ikke han utnytter meg, fordi dette var min ide...

Hva tror dere? Er dette en mega tabbe, eller kan man faktisk kose seg litt uskyldig med en ex sånn i ny og ne?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kålungen
Skrevet

Det er nok VELDIG mange som har sex med eksen.

Jeg har det selv for tiden, og nyter det faktisk MER nå enn den siste tida vi fortsatt var sammen.

Så jeg syns ikke det er noe feil, så lenge begge fortsatt er single og har lyst.

Kos dere ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Det er nok VELDIG  mange som har sex med eksen.

Jeg har det selv for tiden, og nyter det faktisk MER nå enn den siste tida vi fortsatt var sammen.

Så jeg syns ikke det er noe feil, så lenge begge fortsatt er single og har lyst.

Kos dere ;)

Du er meg. Jeg signerer her så!

Gjest Gjest
Skrevet

Neii, nei og atter nei. Det ender BAD. En av dere får følelser igjen, sånn er det dessverre.

Gjest gjest1
Skrevet
Neii, nei og atter nei. Det ender BAD. En av dere får følelser igjen, sånn er det dessverre.

Det stemmer at det skjer, men når en har blitt de følelsene igjen (uansett om det har tatt lang tid) så blir sexen helt sjef etterpå og mye mindre komplisert enn med følelsesfjas.

Gjest Gjest
Skrevet
Hva tror dere? Er dette en mega tabbe, eller kan man faktisk kose seg litt uskyldig med en ex sånn i ny og ne?

Vel jeg ser jo at du har fått mange: You go girl! :ler:

Mine erfaringer var ikke så bra. Hadde sex med eks. Følte meg ikke utnyttet nei. Følte at jeg var den som utnyttet. Jeg var ferdig med ham følelsesmessig, han var ikke ferdig med meg. Sexen var helt OK. Men orket ikke tanken på at han skulle ta i meg minutter senere fordi jeg rett og slett ikke følte noe for ham. Var frastøtt av mannen når kroppen hadde fått sitt.

Skrevet

min personlige erfaring med å ha sex med eksen er IKKE bra nei!

Skrevet

Det blir komplisert hvis den andre personen tar sexen som et tegn på at det kan ordne seg mellom dere igjen, og du dermed aldri blir kvitt vedkommende... :sjenert:

Mens det eneste du ville ha var den fantastiske sexen... Ikke alt det andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...