AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:00 #1 Skrevet fredag kl. 13:00 Hva slags bil til hvilken pris burde jeg skaffe meg? Jeg er alenemor med et lite barn. Jeg jobber deltid som vikar, og ser at jeg trenger å få meg bil for å øke jobbmulighetene. Jeg får nok ikke lån, og må derfor spare. Pga andre utgifter og ting som må fikses hjemme ser jeg at hvis jeg skal ha en bil til 100-120.000 så får jeg nok ikke spart opp til det før til 2028… Som er litt for lenge til. Til neste sommer kan jeg nok klare å skrape sammen 50.000. Får jeg en god nok bil for dette, eller må jeg vente og spare mer? Jeg har ingen mulighet til å lade hjemme. Jeg bor i en mellomstor by, ganske sentralt. Jobb vil nok være innen max 2 mil unna. Jeg har ingen peiling på bil selv, og kan ikke skru og fikse ting selv. Bilen må også kunne brukes på lengre turer når det er ferie. Takk for alle tips og råd ❤️ Anonymkode: 47c83...ed8
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:06 #2 Skrevet fredag kl. 13:06 Volkswagen Up og Honda Jazz er små, men billige og drivstoff gjerrige biler. Anonymkode: 6b1ef...cbf
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.3.2026 den 14.06): Volkswagen Up og Honda Jazz er små, men billige og drivstoff gjerrige biler. Anonymkode: 6b1ef...cbf Én dårlig og en fantastisk bil i forslaget. VW er mye tull med, men Honda Jazz er spektakulær: Pålitelig, gjerrig, rimelig og så har den usedvanlig mye plass. Ellers har du nok skjønt at elbiler er mye, mye, mye billigere å ha, men for 50k får du rett og slett ikke bil med mye mer rekkevidde enn 120-150 km for tida. De billigste elbilene blir eksportert til Ukraina i hytt og pine. Anonymkode: f6a6a...976
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden Vet dere hva Honda Jazz het før? Anonymkode: ae5d7...d20
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vet dere hva Honda Jazz het før? Anonymkode: ae5d7...d20 I utlandet heter den Fit. Anonymkode: f6a6a...976
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vet dere hva Honda Jazz het før? Anonymkode: ae5d7...d20 Den het strengt tatt aldri Honda Fitta da den ble omdøpt før lansering. Anonymkode: 60555...31d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå