Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2002 #1 Skrevet 26. november 2002 Hvis kjæresten hadde foreslått å ta en pause...hadde du da ansett det som slutt?Vi bor sammen,og jeg er veldig usikker.Tror det hadde gjort godt hvis vi hadde bodd hver for oss en stund,men samtidig er jeg redd for å brenne alle broer hvis jeg foreslår det..håper jo jeg finner ut at det er han jeg vil ha,er bare VELDIG usikker som sagt..
Sina Skrevet 26. november 2002 #2 Skrevet 26. november 2002 Ikke når dere bor sammen. Og kanskje ikke pause på en måte. en har dere kommet inn iet feil spor og blittt usikre så kan det kanskje være godt å være litt fra hverandre. Det kan ta kort tid eller det kan ta lang tid.. Men hvis en av dere reiser litt bort, så dere få kjent på følelser hver for dere.. Jeg innbiler meg at det er det beste. Gjelder det bare en av dere som er litt usikre så må den andre bare skjønne at hvis ikke man får ordnet opp så går hvertfall forholdet på dunken. Jeg ville foreslått at du kanskje tok deg en tur til en god venn.. eller kanskje bodde hos gode venner for en liten stund.. så ville følelsene komme frem og du vet hv adu vil.. Håper det høres fornuftig ut.. Lykke til.
Bridget Skrevet 26. november 2002 #3 Skrevet 26. november 2002 For at ikke samboeren din skal misforstå ville jeg veid ordene mine på gullvekt hvis jeg var deg! Ville ikke snakket om noe pause: Ville sagt jeg trengte tid for meg selv og at vi kanskje har godt av å være litt fra hverandre, men ikke pause! Pause er et "belastet" ord som for mange betyr slutt. Si du trenger tid for deg selv og at du derfor vil dra på besøk til en vennine/mor eller hvem det nå måtte være en stund og si hvor lenge du har tenkt å være der; en uke, 14 dager eller hva du tror det blir. Av respekt for han syns jeg også du bør si hvordan du har tenkt denne tiden - at du trenger ro og derfor helst ikke vil snakke med han, at du ringer, dere kan treffes eller hvordan du har tenkt det. Avtal også hvordan dere skal gjøre det hvis du må hjemom å hente noe, kanskje at du ringer først? Jeg mener det er viktig at en tenker på seg selv, men også viser respekt og omtanke for den andre og den andres følelser - uansett om man er sammen, tar pause eller avslutter et forhold. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå