AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Jeg er en 48 år gammel kvinne som den siste uken har opplevd plutselig og intens hodepine i forbindelse med orgasme. Det skjedde tre dager på rad og tredje gangen måtte jeg bare avbryte rett før orgasmen fordi det var så vondt. Jeg hadde hodepine det meste av dagen alle gangene, men klart verst den første og så noe bedre etter de andre. Så tok jeg et par dagers pause fra sex og følte meg helt fin og normal igjen, men neste gang etter det hadde jeg igjen intens hodepine. Skal sies at jeg har hatt migrene siden jeg var i 20-årene, men de siste 10-15 årene har jeg hatt det kanskje 1-2 ganger i året så ikke noe som plager meg. Så vidt jeg vet er jeg heller ikke kommet i overgangsalderen og har regelmessig mens. Jeg er nå veldig bekymret for at dette er noe alvorlig og tenker jeg bør ha en legetime, men vil gjerne høre her om andre har opplevd noe lignende? Anonymkode: ee429...a97
Perfume Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Tror jeg ville tatt en legetime, altså. Håpe ikke det er alvorlig da. Sikkert bare det at muskler knyter seg osv, men syns det hørtes litt lege-verdig ut. Man kan jo ikke anta uten å vite heller.. 😅
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Ja, jeg har bestilt time, bare ville ha noen tanker og erfaringer i mellomtiden. Anonymkode: ee429...a97 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Jeg opplevde det en kortere periode (førjulstid og masse stress), googlet meg fram til anstrengelsesutløst hodepine. Bare tok det med ro, og over nyttår var det borte. Men vil anbefale et legebesøk ja! Anonymkode: 39e7a...ea4 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Jeg får ofte migreneanfall av orgasme. Ligger flatt ut resten av dagen, iblant tre dager. Jeg har nå kuttet ut orgasme og fokuserer på nytelsen under sex i stedet. Kan iblant merke det under sex også uten orgasme, men da roer jeg ned, plasserer meg i en mer komfortabel og avslappende stilling (ikke så spennende at det gjør noe, men det fungerer) og det svinner hen. Jeg opplever det samme på krevende fjellturer. Det har nok med anstrengelse å gjøre for min del. Økt puls, tungpustet, aktivitet. Orgasme er en eksplosjon og trykkbølga etter en, så det er sånn sett naturlig at det smeller i hodet om det er anstrengelsesutløst. Anonymkode: 83f9c...63e
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Ikke til sammenligning, men jeg kan kjenne et trykk i hodet hvis jeg får orgasme ved at han fingrer meg samtidig som at han er inne i meg. Det blir så kraftig at jeg kjenner det sprenger på i hodet. Kjenner ikke dette ellers ved onani eller ved vaginal orgasme. Lykke til hos legen. Anonymkode: db854...f1e
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Ville sjekket blodtrykket:) Anonymkode: b6d41...d37 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Det er mer normalt enn man skulle tro. Det kalles rett og slett orgasmehodepine og rammer noen kvinner i voksen alder. Jeg fikk da da jeg begynte på overgangsalderen da jeg var 58 år. Stikkende smerte som lyn fra klar himmel. Begynte på halv dose av minimums dose for blodtrykk. Da gikk det over. Men jeg sjekket selvfølgelig ut annet hos fastlegen først. Anonymkode: bb414...de6 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Eksen hadde det. Var ufarlig. Noen mener det kan hjelpe med kiropraktor/fysioterapi. Han prøvde aldri. Anonymkode: 43251...181
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå