AnonymBruker Skrevet fredag kl. 05:57 #1 Skrevet fredag kl. 05:57 Kona og jeg har drevet med dette et halvårs tid, og synes det er veldig spennende. Vi har vært sammen "hele livet" og har snakket om fantasien om at hun er med andre menn lenge, men vi satt det ikke ut i livet før i fjor høst. Vi har møtt 3-4 menn, og et par av de flere ganger så vi vet vi liker settingen. Det har for det meste vært at jeg har sett på, og så har vi f.eks hatt sex sammen etterpå. Men en annen fantasi som pirrer er at hun er med en annen og kommer hjem til meg etterpå for sex. Dere andre som driver med dette, er det noen fallgruver? Er det noen ting vi må tenke ekstra nøye igjennom eller prate om? Vi har prøvd å diskutere gjennom ulike scenarioer, og det skal føles trygt og godt for begge parter, det er vi enige om ellers dropper vi opplegget. Ingen av oss er av den sjalu typen, og en risiko vil det jo alltid være der, men har f.eks noen av dere hotwifes fått følelser for bulls dere har blitt knullet av, eller er det kun selve sexen? Jeg føler foreløpig at opplegget har fått oss som par nærmere hverandre, vi er kåtere enn før og har en veldig åpen dialog rundt det, og det er blitt et godt krydder for oss, men jeg er veldig nysgjerrig på andres erfaringer, både gode og dårlige. M50 østlandet Anonymkode: e56b9...2a1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:11 #2 Skrevet fredag kl. 07:11 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kona og jeg har drevet med dette et halvårs tid, og synes det er veldig spennende. Vi har vært sammen "hele livet" og har snakket om fantasien om at hun er med andre menn lenge, men vi satt det ikke ut i livet før i fjor høst. Vi har møtt 3-4 menn, og et par av de flere ganger så vi vet vi liker settingen. Det har for det meste vært at jeg har sett på, og så har vi f.eks hatt sex sammen etterpå. Men en annen fantasi som pirrer er at hun er med en annen og kommer hjem til meg etterpå for sex. Dere andre som driver med dette, er det noen fallgruver? Er det noen ting vi må tenke ekstra nøye igjennom eller prate om? Vi har prøvd å diskutere gjennom ulike scenarioer, og det skal føles trygt og godt for begge parter, det er vi enige om ellers dropper vi opplegget. Ingen av oss er av den sjalu typen, og en risiko vil det jo alltid være der, men har f.eks noen av dere hotwifes fått følelser for bulls dere har blitt knullet av, eller er det kun selve sexen? Jeg føler foreløpig at opplegget har fått oss som par nærmere hverandre, vi er kåtere enn før og har en veldig åpen dialog rundt det, og det er blitt et godt krydder for oss, men jeg er veldig nysgjerrig på andres erfaringer, både gode og dårlige. M50 østlandet Anonymkode: e56b9...2a1 Jeg har ikke erfaring med akkurat det du beskriver og vi mennesker er jo heldigvis forskjellige og reagerer ikke likt på alt. Det jeg imidlertid har erfaring med er å ha en elsker. Mannen min har visst om det og ønsket ikke å vite når jeg skulle møte denne unge karen. Mannen min kunne også gjerne møtt andre damer, men ønsker ikke dette. Problemet hos meg har vært at jeg har utviklet sterke følelser for elskeren min. Jeg kan ikke snakke med noen om dette, hverken mannen, elskeren eller noen andre. Er så vondt å holde dette for seg selv. Jeg kan ikke ha sex uten å få følelser tror jeg. Har ligget med denne karen i nesten to år og hatt verdens beste sex. Jeg føler meg gammeldags som har fått følelser, har inntrykk av at man i dag skal kunne knulle og så bare gå videre. Håper jeg ikke kuppet tråden din nå og at du får mange gode og relevante svar❤️ k49 Anonymkode: 181ca...55e 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:53 #3 Skrevet fredag kl. 07:53 Poenget er at det dere har praktisert så langt, hun blir knullet og du ser på, er ganske safe i forhold til at det er sex, og det er det. Dersom hun treffer andre alene, så blir forholdet mellom hun og elskeren annerledes, og gir rom for at de blir følelsesmessige involverte. Det er en ganske stor risiko i det. Jeg ville derfor latt det bli med slik dere har det. Anonymkode: 2b470...869 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:04 #4 Skrevet fredag kl. 08:04 Er personlig ikke nødvendigvis fan av dette at jeg skal sitte i en stol å runke mens dama knuller. Vi praktiserer det egentlig så egentlig som at ønsker hun å ligge med noen så gjør hun det. Hun er også normalt oppegående, og knytter ikke sex og følelser sammen så det er heller ikke et problem. Synes jeg det er hot at hun får seg kuk? Jepp. Men jeg trenger ikke sitte der i en stol som en boms. Trenger heller ikke pule henne når hun kommer hjem. AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg har ikke erfaring med akkurat det du beskriver og vi mennesker er jo heldigvis forskjellige og reagerer ikke likt på alt. Det jeg imidlertid har erfaring med er å ha en elsker. Mannen min har visst om det og ønsket ikke å vite når jeg skulle møte denne unge karen. Mannen min kunne også gjerne møtt andre damer, men ønsker ikke dette. Problemet hos meg har vært at jeg har utviklet sterke følelser for elskeren min. Jeg kan ikke snakke med noen om dette, hverken mannen, elskeren eller noen andre. Er så vondt å holde dette for seg selv. Jeg kan ikke ha sex uten å få følelser tror jeg. Har ligget med denne karen i nesten to år og hatt verdens beste sex. Jeg føler meg gammeldags som har fått følelser, har inntrykk av at man i dag skal kunne knulle og så bare gå videre. Håper jeg ikke kuppet tråden din nå og at du får mange gode og relevante svar❤️ k49 Anonymkode: 181ca...55e Det er ganske vanlig i 2026 ja at man evner å skille mellom sex og følelser. Det er biologisk sett normalen. At du lett knytter følelser til sexen kommer nok av et bekreftelsesbehov du har. Problemet er vel også at du behandler denne mannen SOM OM han er noen du skal få følelser for. Da setter du deg selv opp til et problem. Så er jo også spørsmålet med vitsen i å ligge med samme fyr i 2 år. Da er jo litt av poenget borte. Da kunne du jo også bare knulla mannen din om det er samme mann over tid som gjelder. Hadde du i stedet prøvd en ny en hver måned hadde du neppe fått følelser. Anonymkode: 0be6e...4fa
Strigiformes Skrevet fredag kl. 10:03 #5 Skrevet fredag kl. 10:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er personlig ikke nødvendigvis fan av dette at jeg skal sitte i en stol å runke mens dama knuller. Vi praktiserer det egentlig så egentlig som at ønsker hun å ligge med noen så gjør hun det. Hun er også normalt oppegående, og knytter ikke sex og følelser sammen så det er heller ikke et problem. Synes jeg det er hot at hun får seg kuk? Jepp. Men jeg trenger ikke sitte der i en stol som en boms. Trenger heller ikke pule henne når hun kommer hjem. Det er ganske vanlig i 2026 ja at man evner å skille mellom sex og følelser. Det er biologisk sett normalen. At du lett knytter følelser til sexen kommer nok av et bekreftelsesbehov du har. Problemet er vel også at du behandler denne mannen SOM OM han er noen du skal få følelser for. Da setter du deg selv opp til et problem. Så er jo også spørsmålet med vitsen i å ligge med samme fyr i 2 år. Da er jo litt av poenget borte. Da kunne du jo også bare knulla mannen din om det er samme mann over tid som gjelder. Hadde du i stedet prøvd en ny en hver måned hadde du neppe fått følelser. Anonymkode: 0be6e...4fa Hva er poenget med å prøve en ny hver måned? Ha sex bare for ha sex? Gir meg nada niks og null. At du knytter dette opp mot bekreftelsesbehov i forhold til sex forteller meg at du forstår fint lite.... Jeg har ikke et bekreftelsesbehov, og har ikke sex nettopp av den grunn. Mennesker som har et bekreftelsesbehov er disponible for avhengighet og mangel på impulskontroll. Det har ingenting med følelser å gjøre! 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:07 #6 Skrevet fredag kl. 10:07 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ikke erfaring med akkurat det du beskriver og vi mennesker er jo heldigvis forskjellige og reagerer ikke likt på alt. Det jeg imidlertid har erfaring med er å ha en elsker. Mannen min har visst om det og ønsket ikke å vite når jeg skulle møte denne unge karen. Mannen min kunne også gjerne møtt andre damer, men ønsker ikke dette. Problemet hos meg har vært at jeg har utviklet sterke følelser for elskeren min. Jeg kan ikke snakke med noen om dette, hverken mannen, elskeren eller noen andre. Er så vondt å holde dette for seg selv. Jeg kan ikke ha sex uten å få følelser tror jeg. Har ligget med denne karen i nesten to år og hatt verdens beste sex. Jeg føler meg gammeldags som har fått følelser, har inntrykk av at man i dag skal kunne knulle og så bare gå videre. Håper jeg ikke kuppet tråden din nå og at du får mange gode og relevante svar❤️ k49 Anonymkode: 181ca...55e Du starter med å si at alle er forskjellige, for å så si at du "har inntrykk av at man i dag skal kunne knulle og så bare gå videre". Selvmotsigende eller? Nei. Alle kan ikke det. Alle kan ikke gjøre som TS. Min kjæreste trodde alle menn var skapt til å knulle rundt og begynte å ha ONS med det han fikk. Det fungerte ikke for han, og han forsøkte elskerinne og fikk følelser. Han har innsett at han ikke er som "alle andre" men alle er ikke slik som "alle andre". Det er en myte at "alle" kan det. Anonymkode: a3f11...8f9
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:46 #7 Skrevet fredag kl. 13:46 Når forholdet i realiteten er over, men begge parter likevel vil fortsette et arbeids- og bofellesskap, har jeg ingen innvendinger mot en sånn løsning. Som tiltak for å berge et havarert eller synkende skip, fungerer det imidlertid dårlig. Anonymkode: 64647...8d6 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 23:51 #8 Skrevet fredag kl. 23:51 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når forholdet i realiteten er over, men begge parter likevel vil fortsette et arbeids- og bofellesskap, har jeg ingen innvendinger mot en sånn løsning. Som tiltak for å berge et havarert eller synkende skip, fungerer det imidlertid dårlig. Anonymkode: 64647...8d6 Et forhold ER et arbeids, logistikk- og bofelleskap. Ingenting annet. At man velger å tro på noe så naivt som at seksuell eksklusivitet skal være en positiv skavank i et forhold er meg helt hinsides idiotisk. Det er jo ingen annen grunn til å forville seg inn i et forhold om ikke for felles økonomi og anskaffe og oppdra barn. Utover det har jo et forhold absolutt null fordeler ved seg som du ikke kan nyte mer godt av uten å være bundet i et forhold. Anonymkode: 0be6e...4fa
Detronisert Skrevet i går, 15:04 #9 Skrevet i går, 15:04 Kommunikasjon er vel det korte kjedelige svaret. Et noe lengre svar er åpen og ærlig dialog der begge både snakker og lytter om hva som er spennende, hva man har lyst til (og ikke), hva man fantaserer om/har lyst til å forsøke. Alt må være basert på tillit, ellers går det ikke. Dersom en av dere pirres av noe, dere prøver det ut og en av dere ikke fikk noe ut av det/opplevde det som ubehagelig, turn-off eller truende, da MÅ man være ærlig om det og justere seg deretter. Følelser? Tja, mange sier at det er lett å skille sex og følelser men sex er jo masse følelser i seg selv! Bedre å hevde at det er forskjell på lyst/begjær og kjærlighet, selv om det selvsagt kan (og bør) henge sammen i et parforhold. Men - det går an a ha lyster/begjær ut over kjærligheten, og de parene som evner å manøvrere i det (mine?) feltet kan ha herlige opplevelser sammen, og sammen med andre. Tror jeg. Samtidig så tror jeg det alltid vil være en risiko her, og det er nok - spesielt for mange (cuckold) menn - en del av hele spillet her, kjenne litt på faren/risikoen ved å miste henne (litt?). Kvinner flest (jo, det er et faktum) er seksuelt submissive og i cuckold samspillet kalles jo den ekstra mannen gjerne Bull. Fordi han (helst) skal være mer maskulin, bedre utstyrt, mer stamina, bedre trent og "noe annet" for henne. Om hun opplever sexen som ikke bare er "noe annet" men gjerne noe bedre (mer dyrisk/heftig/tilfredsstillende) så ligger det en åpenbar risiko i at hun kan bli mer hengiven ovenfor sin elsker/Bull enn det hun (og hennes mann) hadde tenkt/sett for seg. Da utfordres jo følelsesregisteret og det kan bli mye å kjenne på. Leken kan jo utvide seg til at det stadig pushes mot mer hengivenhet mot elskeren og mer ydmykelse av partner (noe også cuckolden er med å presse frem) og i jakten på enda mer av dette kan (og kanskje vil) gjøre at hun mister respekt for sin mann. Om han ønsker/tenner på det men hun opplever det som en uønsket utvikling så har man jo et problem. Eventuelt motsatt også, dersom hun nyter rangordningen i overkant mye mens han kjenner på at dynamikken og forholdet deres utfordres mer enn ønsket så er det også et problem. Jeg tenker at cuckold/Hotwife lek kan gi mange par (og de som er så heldige at de blir valgt til å være parets "Bull) ganske mye men det er sikkert smart og ikke definere en "fast Bull" for noe særlig lenger enn et år eller to, før man finner en annen.
Bamseklemmer Skrevet 13 timer siden #10 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.3.2026 den 8.11): Jeg har ikke erfaring med akkurat det du beskriver og vi mennesker er jo heldigvis forskjellige og reagerer ikke likt på alt. Det jeg imidlertid har erfaring med er å ha en elsker. Mannen min har visst om det og ønsket ikke å vite når jeg skulle møte denne unge karen. Mannen min kunne også gjerne møtt andre damer, men ønsker ikke dette. Problemet hos meg har vært at jeg har utviklet sterke følelser for elskeren min. Jeg kan ikke snakke med noen om dette, hverken mannen, elskeren eller noen andre. Er så vondt å holde dette for seg selv. Jeg kan ikke ha sex uten å få følelser tror jeg. Har ligget med denne karen i nesten to år og hatt verdens beste sex. Jeg føler meg gammeldags som har fått følelser, har inntrykk av at man i dag skal kunne knulle og så bare gå videre. Håper jeg ikke kuppet tråden din nå og at du får mange gode og relevante svar❤️ k49 Anonymkode: 181ca...55e Veldig vanskelig å ikke oppnå følelser av god sex.. og det er like vanskelig å ha sex uten følelser❣️ Jeg er enkel.. jeg får følelser for alle jeg har sex med, for følelsene mine er tilknyttet omsorg.. Men, det betyr ikke at det gir meg bolyst, eller vurderer kvinnene som kjærester. Jeg er alt for glad i singellivet og særboforhold.. Min erfaring med hotwifes.. jeg er ikke biseksuell men hetero, så jeg får viljen min av å være alene med hotwifen. Det er min gode erfaring.. Jeg sendte også med ei flaske fin cognac, til mannen som satt hjemme, som "takk for lånet". Så vi hadde sex mange ganger.. Min dårlige erfaring var med en cuck som tilskuer.. han kommanderte for mye, uttrykte seg med sjalusi og ville delta.. Da fikk jeg slappeis og dro hjem🤭 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Skrevet 13 timer siden Det jeg har hørt er at det store problemet i slike forhold pleier å være at mannens tenning på at kona har sex med andre menn har det med å ta av, så hun blir presset til å ha sex med menn hun ikke ønsker å ha sex med, av mann som ikke skjønner at stadig nye menn å ha sex med ikke er en fin gave. Kvinner er nemlig mye mer selektiv angående hvilke menn de kan ønske sex med enn det menn klarer å sette seg inn i. Jeg har bare en venninne som lever i slikt forhold, og hun har opplevd at hun kom hjem til mannen og en helt fremmed mann han "ga henne som gave". Det er slikt som dette andre har omtalt også, og en slik situasjon ville antagelig vært svært pirrende for mange menn, mens for kvinner blir det "Du skal ha sex med en mann du ikke har valgt." Altså vi har stort sett ikke sex med tilfeldige ukjente menn, og vil velge sexpartnere selv. Om slikt var greit kunne vi bare plukket ukjente menn fra gata, og det gjør vi ikke. Så pass deg for å bli så ivrig at du gir slike "gaver". Anonymkode: 7ba62...436 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå