Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om min ysl loulou er ekte. Har en gjort grunding skjekk og ut fra det jeg finner virker det som at den skal være ekte, den er pen, holdt formen, creaser på rette steder, ekstremt pent sydd, ikke slitasje som en fake veske ville fått, ysl merket er sånn som det skal være, holder alle mål, serienummer har den, alle saint laurent merker inni, de er trykt slik som dem skal. Ingenting som indikerer på at den skulle vært falsk av det jeg kan finne og se.
Det er arv, derfor jeg er så invistert og spent på denne veska. Kanskje det er noen med loulou modellen her eller noen som kan litt om ysl?

Anonymkode: c498b...10f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er så mange gode fake YSL der ute, så samme hvor mye jeg har lyst på en er det det merket jeg ikke har våget å kjøpe brukt enda.

Ting du kan sjekke siden du fysisk har veska er skinnet, det skal føles godt ut og ha lukten av skinn. 

Og lenken den skal bære tung, for lett lenke er et sikkert tegn på at den er fake.

Ellers er det andre ting å se på som symetri på kanalene, sidesømmer og fordypningene mellom bokstavene i logoen. Plasseringen av logo trykt inni kan også noen ganger gi et tegn.

Loulou er en av mine drømmevesker, så har lest en del om den. Du er iallfall  heldig hvis den er ekte.

Anonymkode: 0b814...16b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Lurer på om min ysl loulou er ekte. Har en gjort grunding skjekk og ut fra det jeg finner virker det som at den skal være ekte, den er pen, holdt formen, creaser på rette steder, ekstremt pent sydd, ikke slitasje som en fake veske ville fått, ysl merket er sånn som det skal være, holder alle mål, serienummer har den, alle saint laurent merker inni, de er trykt slik som dem skal. Ingenting som indikerer på at den skulle vært falsk av det jeg kan finne og se.
Det er arv, derfor jeg er så invistert og spent på denne veska. Kanskje det er noen med loulou modellen her eller noen som kan litt om ysl?

Anbefaler deg å spørre på Purseforum der får man meget god hjelp 

Anonymkode: 90f11...bee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er så mange gode fake YSL der ute, så samme hvor mye jeg har lyst på en er det det merket jeg ikke har våget å kjøpe brukt enda.

Ting du kan sjekke siden du fysisk har veska er skinnet, det skal føles godt ut og ha lukten av skinn. 

Og lenken den skal bære tung, for lett lenke er et sikkert tegn på at den er fake.

Ellers er det andre ting å se på som symetri på kanalene, sidesømmer og fordypningene mellom bokstavene i logoen. Plasseringen av logo trykt inni kan også noen ganger gi et tegn.

Loulou er en av mine drømmevesker, så har lest en del om den. Du er iallfall  heldig hvis den er ekte.

Anonymkode: 0b814...16b

Ja, den lukter 100% ekte skinn, den har 0 skavanker, alt er liksom slik som det er på en ekte en. Er kjempe spennende. Håper jo at den er ekte og at det kanskje var litt meant to be🤭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Anbefaler deg å spørre på Purseforum der får man meget god hjelp 

Anonymkode: 90f11...bee

Tusen takk! Det skal jeg prøve!😁

AnonymBruker
Skrevet

Eller kast den på et bål,brenner den er den uekte. 

Anonymkode: 70110...c73

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Eller kast den på et bål,brenner den er den uekte. 

Anonymkode: 70110...c73

Hørtes risky ut🤣

AnonymBruker
Skrevet

Om du har arvet den som vet du vel kanskje noe om hun som opprinnelig kjøpte den, og om det er en som typsisk ville brukt penger på slikt. 
modellen kom ut i 2017, så vesken kan jo Max være 9 år gammel

Anonymkode: 3e861...2c5

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo gå innom YSL butikken i Oslo for å høre

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kan jo gå innom YSL butikken i Oslo for å høre

Ja! Ender nok opp med og ta en tur dit pg høre☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...