Gå til innhold

Når slette tinder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å høre erfaringer. 
Jeg har vært singel siden i fjor sommer. Datet litt men ikke funnet noen match. Har møtt en veldig fin fyr. Har datet i en mnd. Har snakket litt om fremtiden. Møte hverandre sine barn osv. Jeg har møtt et par kompiser av han gjennom dobbel dates vi har hatt. 
Vi har begge sagt opp abonementet på tinder. Men ikke slettet tinder. Jeg bruker ikke min tinder aktivt. Håper han ikke gjør det, men 🤷🏼‍♀️

Burde kanskje ta praten om det nå? Ønsker ikke være for på heller om dere skjønner, men tenker om vi skal møte barn osv burde tinder ikke være en greie. 

Anonymkode: d4485...30e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi, er det ikke veldig tidlig å møte barn etter så kort tid? Jeg tenker det er naturlig å snakke om sletting av Tinder samtidig som man blir enige om at man er kjærester. 

Anonymkode: 96b8a...2e8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har vært singel siden i fjor sommer. Datet litt men ikke funnet noen match. Har møtt en veldig fin fyr. Har datet i en mnd. Har snakket litt om fremtiden. Møte hverandre sine barn osv. Jeg har møtt et par kompiser av han gjennom dobbel dates vi har hatt. 
Vi har begge sagt opp abonementet på tinder. Men ikke slettet tinder. Jeg bruker ikke min tinder aktivt. Håper han ikke gjør det, men 🤷🏼‍♀️

Burde kanskje ta praten om det nå? Ønsker ikke være for på heller om dere skjønner, men tenker om vi skal møte barn osv burde tinder ikke være en greie. 

Man sletter vell appen når man blir enig i at man er i ett fast forhold og avklarer hva det innebærer for dere. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oi, er det ikke veldig tidlig å møte barn etter så kort tid? Jeg tenker det er naturlig å snakke om sletting av Tinder samtidig som man blir enige om at man er kjærester. 

Vi har datet i snart to månder, og vi har ikke planer om å møte barna enda altså, vi har bare snakket om det. At vi håper vi kommer dit 🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Får ikke redigert, men skal stå datet i over en måned. Vi har heller ikke planer om å møte hverandre sine barn enda ☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har datet i snart to månder, og vi har ikke planer om å møte barna enda altså, vi har bare snakket om det. At vi håper vi kommer dit 🙂

Skjønner 😊 Ta det opp når dere snakker om forholdets «status». 2026 innebærer en irrasjonell frykt for sånne samtaler, men om det skremmer han bort at du tar opp tema, så var han ikke klar for et forhold med forpliktelser uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke slettet Tinder før den andre parten gjorde det samme.

Anonymkode: 7d28b...0fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg hadde ikke slettet Tinder før den andre parten gjorde det samme.

Anonymkode: 7d28b...0fc

Hvorfor ikke? Fordi du egentlig ikke hadde hatt lyst?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er en avgjørelse man tar sammen, og at hvis begge er like interesserte og investerte, så kommer den praten helt naturlig innen rimelig tid. Samtidig er det stor forskjell på å slette Tinder-appen, å pause profilen eller faktisk å slette profilen

Jeg var selv i et forhold hvor vi ble enige om å slette Tinder. Jeg slettet både selve profilen og appen. Han slettet bare appen – ikke selve profilen. Resultatet var at han fortsatt dukket opp i kortstokken, og over en måned etter at vi ble offisielle fikk søsteren til en venninne ham opp mens hun sveipet. Det opplevde jeg som flaut og gjorde meg oppmerksom på at folk snakker om ulike ting når de sier at man «sletter Tinder». Han sa at det var mest praktisk slik, for da måtte han ikke begynne helt på nytt, med ny profil, hvis det ble slutt. Og i tillegg slapp han å miste alle matchene han hadde bygget seg opp gjennom årene. Dette ødela alt for min del, og forholdet tok slutt ganske kort tid etter. 

Anonymkode: 46f9b...af4

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Møte barna etter en måned?!?

Jeg hadde synes det er altfor tidlig. Dere kjenner hverandre ikke. 

Er jo bare å slette Tinder om du vil det...

Ser ikke problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...