Cam03 Skrevet torsdag kl. 23:21 #21 Skrevet torsdag kl. 23:21 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Om du ikke har noe å skjule så skjønner jeg ikke problemet.....og du er nok mer 16 enn 32 i hodet....det er ikke han som er fjortiss....Men du gir han jo alle grunner til å IKKE stole på deg 🙈 Anonymkode: 85ee9...fed Wow... Så fordi hun lå med en annen da det var slutt, så kan hun ikke stoles på? Og fordi hun ikke ønsker at han skal gå over telefonen hennes, med bl.a private meldinger fra venner, så kan hun ikke stoles på? Og siden hun ikke ønsker at han skal bestemme hvem hun har kontakt med, så kan hun ikke stoles på? I tillegg til at hun bytter profilbilde en gang i blant... Ja da kan hun i hvertfall ikke stoles på. Altså... skjerp deg. 2 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:30 #22 Skrevet torsdag kl. 23:30 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg begynner lurer på det samme selv… når han er misfornøyd med noe ghoster han med i dagesvis/ noen ganger i flere uker ts Anonymkode: 13ae5...96e Ville løpt en annen vei. Det finnes faktisk fine menn i verden. Og det er bedre å være alene enn ulykkelig I et forhold. Han oppfører seg som en fjortis. Hva du gjør som singel er din sak, ikke hans. Ghosting/silent treatment Er Ikke innafor. Anonymkode: f8b02...029 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:41 #23 Skrevet torsdag kl. 23:41 Ønsker du å ha en kjæreste som vil kontrollere deg? Hvis nei; da vet du hva du har å gjøre. Anonymkode: 403a0...323
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:57 #24 Skrevet torsdag kl. 23:57 Men snille deg, hvorfor i alle dager gikk du tilbake til denne gamle, kontrollerende typen? Anonymkode: dbfa8...837 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 00:44 #25 Skrevet fredag kl. 00:44 Ganske likt som hos meg. Vi hadde vært sammen i 10 år. Kontrollbehov hans ble større og større etter hvert som årene gikk. Samtidig som hans egne problemer vokste. Avsluttet for kort siden bl.a grunnet hans stadige behov for å gå inn på min telefon. Aldri vært utro mot noen. Det blir ikke bedre, og jo fortere du klarer å avslutte, jo bedre er det for dere begge 🙂 Anonymkode: 796f9...c76 1 1 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:12 #26 Skrevet fredag kl. 07:12 Denne mannen trenger du ikke i livet ditt! Du må da kjenne at dette er feil? Dette med at han ikke har tillit er greit nok, men hvorfor blir han da sammen med deg? Nei vær så snill, kom deg unna!! Anonymkode: d8137...347
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:20 #27 Skrevet fredag kl. 07:20 Tenker at dette er så kontrollerende at det kan kalles psykisk vold, jeg. Alle har rett på eget privatliv, og selv bestemme hvem de skal ha kontakt med. Typisk å skulle isolere folk fra omverdenen (litt først, så i økende grad) når man lever med noen som utøver psykisk vold. Anonymkode: b299b...53b 1 1
Cinnamon83 Skrevet fredag kl. 09:41 #28 Skrevet fredag kl. 09:41 Er det ikke vanlig at kjærester også har tilgang til den andrea tlf? Ringer den så kan den tas, eller man får ei mld og har hendene fulle så kan man spørre kjæresten om å sjekke og lese høyt. Er det sånn at alle tviholder på mobilen sin?
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:58 #29 Skrevet fredag kl. 09:58 Cinnamon83 skrev (16 minutter siden): Er det ikke vanlig at kjærester også har tilgang til den andrea tlf? Ringer den så kan den tas, eller man får ei mld og har hendene fulle så kan man spørre kjæresten om å sjekke og lese høyt. Er det sånn at alle tviholder på mobilen sin? Vi tviholder ikke. Men vi har ikke tilgang med passord. Vi kan svare ved nød (aldri gjort) men vi kan ikke gå inn på hverandres. Men vi viser hverandre alt mulig helt åpent. Meldinger leses uten å skjule, flere ganger vises de helt åpent. Det er ikke noe hemmelig. Men tilgang med å kunne åpne og se alt selv? Ikke faen. Anonymkode: 4a341...98e 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:31 #30 Skrevet fredag kl. 11:31 Cinnamon83 skrev (1 time siden): Er det ikke vanlig at kjærester også har tilgang til den andrea tlf? Ringer den så kan den tas, eller man får ei mld og har hendene fulle så kan man spørre kjæresten om å sjekke og lese høyt. Er det sånn at alle tviholder på mobilen sin? Jeg og mannen har fri tilgang på den andres telefon, men vi bruker det jo ikke som kontroll-middel. Vi har ikke ønske eller behov for å sjekke den andres telefon for å vite hva som snakkes om og hvem vi har kontakt med. Det er en stor forskjell. Den ene bunner jo i tillit og respekt, og den andre i mistillit, sjalusi og kontrollbehov. Anonymkode: b299b...53b
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:08 #31 Skrevet fredag kl. 12:08 Cinnamon83 skrev (2 timer siden): Er det ikke vanlig at kjærester også har tilgang til den andrea tlf? Ringer den så kan den tas, eller man får ei mld og har hendene fulle så kan man spørre kjæresten om å sjekke og lese høyt. Er det sånn at alle tviholder på mobilen sin? OK: Gi kjæresten sin tilgang på mobilen fordi en selv synes det er naturlig og greit IKKE OK: Gi kjæresten sin tilgang på mobilen fordi han KREVER det, og mener at hun ikke er til å stole på! Anonymkode: 403a0...323 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:54 #32 Skrevet fredag kl. 18:54 Når jeg leser her inne undres jeg stadig over hvor mye noen finner seg i. Hvorfor? Jeg forstår det ikke. Er bedre å være alene enn å være i ett dårlig forhold. Telefonen er en ting, ille nok. Men ghosting i flere dager/uker!! Av en voksen mann. Du fortjener så mye bedre, ikke kast bort tid på sånt tull Anonymkode: 0adf6...0db
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:20 #33 Skrevet fredag kl. 19:20 Han er ikke bare kontrollerende, han er også altfor gammel for deg. Hvorfor gidder du dette? Anonymkode: feac4...326
AnonymBruker Skrevet i går, 09:39 #34 Skrevet i går, 09:39 Trådstarter her igjen, litt usikker på om dette er herskteknikkk/teknikk for å få meg til å føle meg liten men en gjenganger er at når folk vi kjenner spør meg om medisinske råd( jeg er sykepleier) så sier han på en «morsom» at jeg fremstår som om jeg er overlege. En annen dag kjørte bil så sa han « åå se månen!» jeg bare hvor? Han himlet med øynene sa på himmelen.. Får aldri skryt over at jeg er fin hvis jeg åpenbart har ordnet meg litt ekstra osv Anonymkode: 13ae5...96e
AnonymBruker Skrevet i går, 10:48 #35 Skrevet i går, 10:48 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trådstarter her igjen, litt usikker på om dette er herskteknikkk/teknikk for å få meg til å føle meg liten men en gjenganger er at når folk vi kjenner spør meg om medisinske råd( jeg er sykepleier) så sier han på en «morsom» at jeg fremstår som om jeg er overlege. En annen dag kjørte bil så sa han « åå se månen!» jeg bare hvor? Han himlet med øynene sa på himmelen.. Får aldri skryt over at jeg er fin hvis jeg åpenbart har ordnet meg litt ekstra osv Anonymkode: 13ae5...96e Dette har vel ikke noe med mobil å gjøre, men tydeiig at fyren ikke respekterer deg eller setter pris på deg. Typen min kan erte meg mye men jeg VET at han elsker meg. Selv i ertigen er det tydelig. Han hadde aldri vært nedlatende omkring kunnskapen min, for eksempel. Revurder dette forholdet. Helst fort og ikke gjennom de neste 10 årene og 2 barn og gjeld. Anonymkode: 4a341...98e
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #36 Skrevet 21 timer siden Denne mannen har du pratet og laget tråd om på KG ørten ganger. Når skal du ta til deg rådene du får ? Anonymkode: 3d498...75b 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #37 Skrevet 21 timer siden Du skjønner jo dette selv? Dropp det. Anonymkode: d9791...00c
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #38 Skrevet 21 timer siden Denne mannen utøver psykisk vold mot deg, han er veldig sjalu, han psyker deg ned, han manipulerer og kontrollerer deg. Han er altfor gammel for deg og han er et vandrende rødt flagg for enhver kvinne! Spørsmålet er hvorfor du tror du fortjener å bli utsatt for psykisk vold og derfor blir i dette forholdet? Du må komme deg ut av dette forholdet. Ikke snart. NÅ! Anonymkode: 091eb...fbc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå