Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min kjæreste( vi bor ikke sammen) 

over noen år forventer stadig å få tilgang til å se på telefonen min, han mener jeg var utro for 3-4 år siden på davæende tidspunkt var det slutt mellom oss og jeg hadde sex med en annen fyr jeg møtte et par ganger ganske raskt etterpå.. men jeg var aldri utro.. forholdet ble avsluttet da pga han kalte meg feit og var ufin med meg, jeg avsluttet det. 

en stund etterpå ble vi sammen igjen å han sier han ikke stoler på meg( jeg har aldri gått bak ryggen hans mens vi var sammen) men når det er slutt er man fri til å gjøre hva man vil ( mener jeg) 

Han forventer nå å alltid ha tilgang til å gå på telefonen min for å bestemme hvem som kan sende meg meldinger, hvem jeg kan ha på snap osv.. jeg har svært lite spennende på sosiale medier,men han tåler heller ikke at jeg skifter profilbilde i ny og ne.. hvis han skal ha noe med meg å gjøre forventer han at telefonen min alltid er tilgjengelig for han…jeg har ingenting å skjule ,men samtidig er mobilen en privatsak, og jeg synes det er et veldig usunt tegn at en fyr krever dette…jeg synes det er fjortiss opplegg. Vi er voksne,    han er 50 jeg er 32 ( ingen barn sammen) 

hva tenker dere? 

Anonymkode: 13ae5...96e

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

over noen år forventer stadig å få tilgang til å se på telefonen min, han mener jeg var utro for 3-4 år siden på davæende tidspunkt var det slutt mellom oss og jeg hadde sex med en annen fyr jeg møtte et par ganger ganske raskt etterpå.. men jeg var aldri utro.. forholdet ble avsluttet 3 uker tidligere,pga han kalte meg feit og var ufin med meg, jeg avsluttet det. 

en stund etterpå ble vi sammen igjen å han sier han ikke stoler på meg( jeg har aldri gått bak ryggen hans mens vi var sammen) men når det er slutt er man fri til å gjøre hva man vil ( mener jeg) 

Han forventer nå å alltid ha tilgang til å gå på telefonen min for å bestemme hvem som kan sende meg meldinger, hvem jeg kan ha på snap osv.. jeg har svært lite spennende på sosiale medier,men han tåler heller ikke at jeg skifter profilbilde i ny og ne.. hvis han skal ha noe med meg å gjøre forventer han at telefonen min alltid er tilgjengelig for han…jeg har ingenting å skjule ,men samtidig er mobilen en privatsak, og jeg synes det er et veldig usunt tegn at en fyr krever dette…jeg synes det er fjortiss opplegg. Vi er voksne,    han er 50 jeg er 32 ( ingen barn sammen) 

hva tenker dere? 

Skrevet

Trodde dere var tenåringer før jeg leste alderen deres. Hadde gjort det slutt. Gjør det før dere får barn. Blir uansett ikke bra.

Anonymkode: d8348...330

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Forstår godt at han ikke stoler på deg, men jeg skjønner ikke hvorfor han er med deg eller du er med han. 

Anonymkode: f96e9...08e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

jeg synes det er fjortiss opplegg. Vi er voksne,    han er 50 jeg er 32

hva tenker dere? 

Du er for gammel til å finne deg i hans oppførsel.

Anonymkode: 5ed0e...054

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er HELT uaktuelt og et personlig overtramp å kreve å se på mobilen til en annen person - uansett om dere er i familie, i forhold eller annet. Du står fritt til å la han se på den hvis DU vil, men han kan ikke stille krav om det. Hvis samboeren min hadde holdt på sånn, hadde jeg slått opp (og jeg har ingenting å skjule). Det der er et kontrollbehov som kommer til å slå ut på andre ting også etter hvert, bare å komme seg vekk. 

Anonymkode: 97e92...730

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Gjør det slutt, så kontrollerende oppførsel er utrolig skadelig. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Forstår godt at han ikke stoler på deg, men jeg skjønner ikke hvorfor han er med deg eller du er med han. 

Anonymkode: f96e9...08e

Hvorfor skulle han ikke stole på meg fordi jeg møtte en annen fyr etter det ble slutt mellom oss?! Jeg var aldri utro, hadde aldri kontakt med andre menn da vi var sammen.. har heller ikke det nå. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

over noen år forventer stadig å få tilgang til å se på telefonen min, han mener jeg var utro for 3-4 år siden på davæende tidspunkt var det slutt mellom oss og jeg hadde sex med en annen fyr jeg møtte et par ganger ganske raskt etterpå.. men jeg var aldri utro.. forholdet ble avsluttet da pga han kalte meg feit og var ufin med meg, jeg avsluttet det. 

hva tenker dere? 

Jeg skulle ønske jeg forlot han som forventet tilgang til telefonen min istedenfor å kaste bort flere år med han. 

Håper du forlater denne fyren. Skjønner at han sliter og har slitt med andre selv. Men dette betyr bare at dere begge er miserable og kaster bort tiden sammen.

Anonymkode: 4a341...98e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tenker at dette er det bare å avslutte. Hvorfor vil du være sammen med han? Han stoler jo ikke på deg. 

Anonymkode: 49f14...141

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

På ingen måte normalt, og jeg hadde ikke funnet meg i det. Ikke noen ok forventning uansett alder, men at fyren er 50 fremfor 17 gjør det helt patetisk. Hadde ikke klart å ta ham (eller da henne for min del, jeg er heteromann) seriøst. Så uendelig stusselig. 

Hos oss vet jeg forsåvidt koden på konas telefon fordi hun iblant ber meg gjøre x eller y for henne, men jeg har aldri kikket rundt på hennes mobil. Jeg er en voksen mann. Det får være grenser. 

Anonymkode: ed19b...081

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Det hadde jeg ikke orket, nei. Da får han finne seg noen andre

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Du hadde sex med en annen fyr da det var slutt mellom dere for 3-4 år siden. Dette holder han over hodet på deg, selv om han vet at du ikke har gjort noe galt.

Hvorfor vil du være sammen med han?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Cam03 skrev (4 minutter siden):

Du hadde sex med en annen fyr da det var slutt mellom dere for 3-4 år siden. Dette holder han over hodet på deg, selv om han vet at du ikke har gjort noe galt.

Hvorfor vil du være sammen med han?

Jeg begynner lurer på det samme selv…

når han er misfornøyd med noe ghoster han med i dagesvis/ noen ganger i flere uker 

ts

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

når han er misfornøyd med noe ghoster han med i dagesvis/ noen ganger i flere uker 

ts

Du er ung og har hele livet foran deg. Bestem deg for at du fortjener mye bedre enn han, for det gjør du, og avslutt dette.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ts

Han mannen over her igjen:

Sier du at den 50 år gamle mannen du er sammen med bryter kontakten med deg i opptil flere uker av gangen? Og dere er fortsatt sammen? 

En ting er hvor stusselig han fremstår med denne usikkerheten, men det du forteller nå er enda villere. For meg høres det ut som du er så langt inne i dette her at du nærmest har glemt hvordan normale forhold ser ut.

Nær sagt alle par, kjærester eller ektepar, krangler iblant. Men å «ghoste» kjæresten sin i dager eller uker er ikke krangling. Det er ensbetydende med brudd. 

Det her kan du ikke finne deg i lenger. Det er utrivelig, selvfølgelig, men det at du spør på KG om hva andre tenker viser at du også er i ferd med å miste all forståelse av hva som er normalt og ikke. Dette er ikke «litt ugreit» eller «litt uvanlig», dette er helt absurd. 

Bryt av. Med en jævla gang. 

Anonymkode: ed19b...081

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hva tenker dere? 

Om du ikke har noe å skjule så skjønner jeg ikke problemet.....og du er nok mer 16 enn 32 i hodet....det er ikke han som er fjortiss....Men du gir han jo alle grunner til å IKKE stole på deg 🙈

Anonymkode: 85ee9...fed

Skrevet

Han er en patetisk psyk f@en 😡

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

I all verden (da forutsetter jeg at dette er sant) 😳

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Om du ikke har noe å skjule så skjønner jeg ikke problemet.....og du er nok mer 16 enn 32 i hodet....det er ikke han som er fjortiss....Men du gir han jo alle grunner til å IKKE stole på deg 🙈

Anonymkode: 85ee9...fed

Fordi? 
ts

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...