AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Brukt kandesertan, hatt god effekt til ikke nå lenger. Har disse to jeg vurderer. Er skeptisk til amitriptylin pga vektøkning, er det noen av dere som bruker denne til migrene som opplever vektøkning? Anonymkode: 6fa4e...c18
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Topimax satt meg fast i en dyp, alvorlig depresjon. Da den nye nevrologen så at jeg stod på Topimax samtidig som Cipralex mot depresjon, ble han sjokkert. Tok meg av på flekken og depresjon lettet i løpet av to uker. Viktig her å få med at den vanligste bivirkningen til Topimax er depresjon, så jeg skulle aldri hatt det i utgangspunktet. Anonymkode: 2dcab...b0f
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars Det er mange som bruker blodtrykksmedisiner for dette, med god effekt. Anonymkode: 1d642...420 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars Jeg bruker amitriptylin, og har ikke fått opp i vekt. Er en liten dose som brukes som migreneforebyggende. Anonymkode: b3336...58d 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars Topimax nektet jeg å prøve. Vanlige bivirkninger for den er angst, depresjon og forvirring. Prøvd ut masse, men nå får jeg botox. Fungerer veldig godt, og har nå kun 1-2 migreneanfall i måneden. Anonymkode: 432b0...686
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er mange som bruker blodtrykksmedisiner for dette, med god effekt. Anonymkode: 1d642...420 jeg er klar over det, har brukt både propanalol og kandersertan. Nå er det altså de neste på listen. Jeg får ikke prøvd de virkelige medisinen hos nevrologen før jeg har prøvd en siste medisin nå i 3 mnd. Anonymkode: 6fa4e...c18
AnonymBruker Skrevet 26. mars #7 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg er klar over det, har brukt både propanalol og kandersertan. Nå er det altså de neste på listen. Jeg får ikke prøvd de virkelige medisinen hos nevrologen før jeg har prøvd en siste medisin nå i 3 mnd. Anonymkode: 6fa4e...c18 Jeg "prøvde" topimax. Etter et par uker sa jeg at jeg fikk så bivirkninger, så da fikk jeg slutte med de, og gå til neste på listen. Anonymkode: 432b0...686
AprilLudgate Skrevet 26. mars #8 Skrevet 26. mars Ja på vektøkning av Sarotex. Funker amazing på smerter. Nevrolog nekter la meg teste Topimax, hun kaller den en grusom medisin 😅 Hvilket jeg kan skjønne mtp mulige langtidseffekter. Som er ganske mye kjipere enn å bli thicc. Om du er kvinne i fertil alder er den nå også frarådet. Meeeeen jeg vurderer teste lav dose kanskje engang. Jeg har prøvd nå 3 cgrp hemmere/gepanter og vil si at Sarotex overgår dem glatt på smerter. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #9 Skrevet 26. mars Har også vært gjennom Candesartan og Propranolol nå, og har begynt på Sarotex... Vil egentlig ikke, men det er vel den siste jeg må gjennom... Har fått time hos nevrolog i juni... Jeg kjenner at hvis det blir for ille, så slutter jeg bare..... Har gått ned 30 kilo tidligere, og det er ikke aktuelt å gå opp mer enn jeg har gjort nå... Anonymkode: 45d7d...c79 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå