AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars https://www.bubbleroom.no/products/balloon-sleeve-flounce-ankle-dress-light-yellow-patterned?utm_source=Bubbleroom&utm_medium=email&utm_campaign=NO_AUTOMATION_Order_skickad_MJML Bryllupet er i sommer, og lurte på om denne kjolen var for nærme hvit? Hva synes dere? Anonymkode: 8add6...267
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars Finnes jo ikke i nærheten av spekteret til hvitt. Anonymkode: c1f30...bfa 8
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars Nei, det bør gå bra det. Fin kjole til et sommerbryllup ! Anonymkode: 69936...d05 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars Hvordan mener du denne er i nærheten av å være hvit kjole? Anonymkode: 65360...5cf 2 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 26. mars #6 Skrevet 26. mars Det er ingen som forveksler deg med bruden om du har på deg denne. 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars #7 Skrevet 26. mars for lys? Det er jo en klassisk blomstrete bryllupsgjest-kjole. Anonymkode: ab1d2...2fe 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Skrevet 26. mars Ser perfekt ut for sommerbryllup👌 Anonymkode: 042b1...bec 1
Nordlysstøv Skrevet 26. mars #9 Skrevet 26. mars Nei..?? 🤔 Den har masse mønster, og er langt fra en bryllupskjole 😊 Veldig fin forresten 🥰💃 2
AnonymBruker Skrevet 13. april #11 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 26.3.2026 den 17.26): https://www.bubbleroom.no/products/balloon-sleeve-flounce-ankle-dress-light-yellow-patterned?utm_source=Bubbleroom&utm_medium=email&utm_campaign=NO_AUTOMATION_Order_skickad_MJML Bryllupet er i sommer, og lurte på om denne kjolen var for nærme hvit? Hva synes dere? Anonymkode: 8add6...267 Spørsmålet er ikke egentlig om en kjole er "for lys". Spørsmålet er om den kan forveksles med en brudekjole, og det kan ikke denne. Så, nei, den er ikke for lys eller for hvit. Anonymkode: aec4a...d7c
AnonymBruker Skrevet 13. april #12 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Spørsmålet er ikke egentlig om en kjole er "for lys". Spørsmålet er om den kan forveksles med en brudekjole, og det kan ikke denne. Så, nei, den er ikke for lys eller for hvit. Anonymkode: aec4a...d7c Jeg hater når det her skjer. Jeg kommer i bryllup, er litt usikker på hvem som egentlig skulle gifte seg. Husker ærlig talt ikke ansiktet hennes. Også sitter det en gjest med lys kjole. På et bord det ikke virker naturlig at brudeparet sitter, men hvem vet. Og ikke spør meg om brudgommen! Siden alle menn har dress gratulerer jeg alle mennene med bryllupsdagen, for sikkerhetsskyld. Skal si presten virket overrasket over gratulasjonen, men selv prester gifter seg vel Anonymkode: 946da...74f 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #13 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hater når det her skjer. Jeg kommer i bryllup, er litt usikker på hvem som egentlig skulle gifte seg. Husker ærlig talt ikke ansiktet hennes. Også sitter det en gjest med lys kjole. På et bord det ikke virker naturlig at brudeparet sitter, men hvem vet. Og ikke spør meg om brudgommen! Siden alle menn har dress gratulerer jeg alle mennene med bryllupsdagen, for sikkerhetsskyld. Skal si presten virket overrasket over gratulasjonen, men selv prester gifter seg vel Anonymkode: 946da...74f Uff ja, det er det verste. Anonymkode: aa83d...a78
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå