Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Jeg endte opp hos en jeg har sex med på ganske så regelmessig natt til i dag. Forelsket og ør som jeg er, sitter jeg her og er lei meg nå Fra å ha vært glad tidligere i dag for en fin natt, er det snudd på hodet nå. Jeg skrev en melding hvor det bare sto, det var godt å se deg igjen, takk for i natt. Og så får jeg ikke svar Har jeg ikke fått svar på den til nå, får jeg det rimelig sikkert heller ikke. Burde jeg i det hele tatt bry meg? trenger dette å "bety" noe? Mener menn noe med å ikke svare på en slik mld? Unnskyld meg for å sitte her og være analyserende jente
AngelDiamond Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 Vi jenter er mestre på å overanalysere alt Jeg er ikke ett unntak... Noen ting som kan ha skjedd/være tilfelle: - han har ikke penger på kortet - han var opptatt da han fikk meldingen, skulle svare senere men glemte - han er en av de som kun svarer når de får ett spørsmål å svare på Det at han ikke svarer trenger absolutt ikke å bety noe Menn er ikke alltid like planlagt som oss kvinner...
Gjest StoreSky Skrevet 9. april 2006 #3 Skrevet 9. april 2006 ..og mange gutter er skikkelig trege på sånt! For de skjønner ikke at vi damene sitter og analyserer og venter! (så heldigvis kan jeg spørre rett ut min "venn" om sånt...og han skjønner når jeg sitter det og kokelurer for meg selv..)
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 Hadde han vært interessert, hadde han svart. Kanskje sitter han hjemme og lurer på om han er interessert, men lite trolig. Sannsynligvis fikk han angst fordi han ikke føler på samme måten. Beklager ærligheten.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 TYPISK! Jeg har skrevet en tråd her om en jeg har hatt en heftig flirt med ( på jobb) Med en gang han merket at jeg hvar mer enn bare litt flirten trakk han seg gitt. Jg sendte ham en koselig påskemelding før helgen...ikke noe svar. IDIOT-MANNFOLK altså....føler meg så dritt-dum at...
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 Ok..Dette begynte jo bra, med at noen av dere skrev at det ikke trengte bety noe..Det er jo det "fornuften" sier meg og At menn rett og slett ikke tenker slik, han er jo tross alt noe over 30 og, og tviler på at han er selveste raceren når det kommer til sms. Men så er det svaret fra gjest om at det helt sikkert betyr at han ikke er interessert i å svare engang.. Flere synspunkter, som muligens kan støtte den første teorien?
Gjest GreenSky Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 (endret) Det var jo ikke en melding som krever svar. Om du stilte et spørsmål og ikke fikk svar, ville det vært større grunn til beskymring. Det du bør tenke på er: Er dette en pulevenn, eller en du kan ha et forhold med? Ser han på deg som en pulevenn, eller ei han kan ha et forhold med? Om du er forelsket, og han ikke, bør du slutte å ha sex med han. Det river deg opp innenfra. Bedre å rive plasteret av raskt enn sakte, tro du meg. Endret 10. april 2006 av GreenSky
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #8 Skrevet 10. april 2006 Helt enig med henne over her. Er han intresert så tar HAN kontakt. Jeg har erfart en sånn type i seks mnd. nå . Vi har treftes med jevne mellomrom. Han har pratet romantisk piss som jeg nå skjønner han ikke har ment. Plutselig så ble det bare mindre og mindre tlf. og alltid meg som tok kontakt. Så bare KUTT HAN UT: Du blir som sagt opprevet inni deg. Tenk heller sånn . Denne natta hadde jeg god sex. Sånn var det ,, Lykke til ...
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #9 Skrevet 11. april 2006 Du skriver at han tross alt er over 30 og neppe en racer på SMS.. Hvor gammel er du?
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #10 Skrevet 11. april 2006 Ikke ta det alvorlig. Det handler ikke om deg, og det virker ikke som om du kjenner han.? Jeg falt for en som sendte sms flere ganger per dag, det viste seg at han var den drittsekken, både utro og voldelig. Skal du sende han en ny sms, så spør om dere skal møtes en dag, kino el.lign. Svarer han ikke, så glem han.
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #11 Skrevet 11. april 2006 Derfor avtaler jeg "vi snakkes den dagen, da" alltid. Da har du lov å kjefte hvis han glemmer seg.
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #12 Skrevet 11. april 2006 Ja, forresten. Du kan vel ringe med den telefonen din? Tar han den ikke, kan du begynne å kaste darts på bilder av han.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #13 Skrevet 11. april 2006 Towelie, den skal jeg huske... kaste dart på bildet...
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 11. april 2006 #15 Skrevet 11. april 2006 Takker for smilet du fremkalte nå Towlie Joda, kjenner ham jo siden vi har sex regelmessig.. Men han er en typisk "spiller spill" gutt gjør seg kostbar etc. Jeg hører fra ham igjen, det er ikke snakk om noe annet - jeg satt plutselig bare og tenkte at, OM jeg hadde vært "verdt" det så hadde han svart. Men samtidig dette er jo ikke helt ferskt, så vi er ikke helt i nystarten av dette. Arghhhh.
Gjest lilletroll Skrevet 11. april 2006 #16 Skrevet 11. april 2006 Er ikke sikkert han har fått den en gang.....bare sånn at den muligheten også holdes åpen....det hender av og til meldinger jeg sender ikke kommer frem, og da kan det vel hende andre også
Gjest Piper Skrevet 11. april 2006 #17 Skrevet 11. april 2006 Er du bare k****kompis for han, så er det ikke sikkert han ønsker mer kontakt enn når han har lyst på noe. Kanskje du bør tenke over om det er slik du vil ha det, for på meg virker det ikke som han er like interessert som deg.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #18 Skrevet 11. april 2006 Jeg er jente, men jeg hadde heller ikke svart på den meldingen du sendte. Jeg hadde bare tenkt: koselig, smilt og lagt fra meg telefonen igjen. Ikke alle mennesker synes SMS er så innmari kult nemlig, og ikke alle synes det er gitt å svare på en melding, når det ikke er noe å svare på (man svarer ikke på et takk, et takk er et svar i seg selv.)
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2006 #19 Skrevet 11. april 2006 Jeg har fått slike meldinger, og gjør akkurat det samme som gjesten over her! Smiler for meg selv, og legger mobilen ned i lomma igjen - uansett om det er en fyr jeg er spesielt interessert i eller ei. Det er ikke alle meldinger som krever et svar, og jeg er ikke videre interessert i å ha lange, meningsløse sms-samtaler. Dersom du må ha respons på alt du sier, bør du ikke satse på meldinger som kommunikasjonsmåte.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 11. april 2006 #20 Skrevet 11. april 2006 Hva med, "takk det samme", "likeså"? Syns dere ikke at det er fint å skrive det tilbake? om dere er interessert? *ikke så negativ nå*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå