AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Norge vil jo tjene enorme summer på krigen i Iran pga oljepriser. Samtidig skal vi tape enormt på det. Hva skjer egentlig med det? Har ikke Norge noe plan for å hjelpe oss som er Norge? Anonymkode: 48804...547
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Planen til Støre og Stoltenberg er å senke Norge så langt ned at vi vil ta til takke med EU og de kan få seg toppstillinger i utlandet. Korrupsjon og smørning over hele linja. Så lenge de har ting gratis eller til lav pris for seg selv så bryr de seg i alle fall ikke om nordmenn. Dette gjøres også veldig klart innenfor flere aspekter som strøm (eksport), gratis lån til eu-land, dyr rente selv om alle andre setter ned, manglende ønske om å verne egne innbyggere mot eu og eøs regler (renseanlegg, strøm og oppgradering av boliger), innvandrere får mer i støtte og ytelser enn de som er født i Norge og som jobber fullt, vi skattlegges i alle mulige bauger og kanter både 3-4 og 5 ganger på samme summen og listen er veldig lang. Nå er det vanlige folk sin tur står han definitivt for selv om det er på den negative siden. Når du driver ut alle som kan skape arbeidsplasser og som gir Norge både jobber og inntekt så sier det seg selv at vanlige arbeidere skal dekke opp. Når enormt mange allerede er på NAV i forhold til uføretrygd, aap og annet så vil de som kan arbeide måtte skattlegges enda mer. Det nytter ikke at Norge da øser ut med penger i utlandet og ikke prioriterer de riktig her hjemme. Det hjelper heller ikke at nordmenn skal pålegges enorme summer for EU-krav, strømmen skal selges på billigsalg og alt skal koste ekstra her fordi staten er de som administrerer pengene. Jeg vil ha en regjering som jobber for oss og ikke for alle andre land. Jeg vil ha noen som ikke nærer korrupsjon både innelands og utenlands, og gjør helt idiotiske valg slik som dagens regjering gjør. Folkeavstemningen om viktige saker i Sveits virker forlokkende i forhold til det vi har i dag. Jeg har en helt vanlig lønn, har boliglån til 3x lønna og har barn. Om jeg hadde hatt en gammel bolig så hadde utgiftene i løpet av de neste årene økt med minst 1 million ekstra . Absolutt alt annet i samfunnet øker og bedriftene har ikke råd til å øke lønningene i takten som alt annet øker. Det er ikke bærekraftig og vi setter kursen mot en kollaps. Det er allerede lange køer hos alt av hjelpetjenester. Fler og fler vet ikke sine arme råd og hvordan de skal ha råd til et tak over hodet, mat og klær. Anonymkode: 2ba83...346 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå