AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Jeg bruker DnB som vanlig bank, med brukskonto hvor jeg får lønn og noen sparekontoer. Jeg ønsker å i tillegg ha en brukskonto i tilleg i sparebank 1. Er det noen regler rundt dette som gjør at man ikke skal kunne det? Har lest noen som mener at man ikke har lov til å ha flere brukskontoer med kort uten at lønnen betales til denne kontoen. Så kan man gjøre noe feil å fortsette med DnB, men også ha en brukskonto i sparebank 1 med tilknyttet kort? Anonymkode: 9d726...b4e
Grønnsaksvaffel Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Jeg har brukskonto både i Nordea og i lokal sparebank. Jeg har kort på bare en av kontoene og lønna kommer inn på den kontoen.
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Jeg har hatt brukskonto med kort både i dnb og sparebank1. Ingen problem det. Anonymkode: c665b...2f9
newman01 Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Du kan ha så mange brukskontoer og bankkort du ønsker. Om det er en, to eller ti bestemmer du helt selv. Det koster rundt 300kr i året pr kort man disponerer, så det har en liten kostnad da Og noen banker har kriterier for å få bankkort uten gebyrer, som at man bruker banken som hovedbank, har lønnsinngang osv. men det må du bare lese på vilkår hos de forskjellige bankene
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Du trenger vel ikke å ha debetkort knyttet til begge kontoene? Vurdert å bruke gratis kredittkort i stedet? Forutsetter at du har økonomisk kontroll og kan betale hele beløpet ved forfall. Anonymkode: 4c0d3...5f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå