Gå til innhold

Brenne skoene til eksen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg må bare spørre 😅

Jeg har et par sko etter eksen, og vurderer seriøst å bare brenne dem og være ferdig med hele greia.

Er det egentlig så ille, eller er det bare jeg som overtenker? Føles nesten mer tilfredsstillende enn å bare kaste dem i søpla.

Noen som har gjort noe lignende, eller tenker jeg helt feil her?

Anonymkode: f392c...707

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke brenn dem inne i hvert fall, kan bli pipebrann og giftige gasser. 

Anonymkode: 430b3...84d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjør hva f**n du vil😂 Men kan jeg spørre deg hvor du har tenkt at brenne de?

Anonymkode: 9955e...32b

AnonymBruker
Skrevet

Kast de bare🙄

Anonymkode: 4ad08...483

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om symbolismen er viktig for deg, kjør på. Jeg brant utallige bilder som var printet ut av eksen+meg og henne etter hun var utro mot meg. Kunne ha kasta dem, men det ga meg litt ekstra tilfredstillelse å brenne dem.

Anonymkode: 5e62a...f84

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ok, jeg må bare spørre 😅

Jeg har et par sko etter eksen, og vurderer seriøst å bare brenne dem og være ferdig med hele greia.

Er det egentlig så ille, eller er det bare jeg som overtenker? Føles nesten mer tilfredsstillende enn å bare kaste dem i søpla.

BRENN! Jeg kastet alle spill-greiene han hadde 😆 Ikke tenk på noen sko.. BRENN! 

Anonymkode: 7d05f...de8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke brenn dem inne i hvert fall, kan bli pipebrann og giftige gasser. 

Anonymkode: 430b3...84d

Pipebrann??   Nå er jeg spent på hvordan du forklarer at det blir pipebrann av å brenne sko - i motsetning til annet materiale. 🍿

Anonymkode: 4581d...9f5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Pipebrann??   Nå er jeg spent på hvordan du forklarer at det blir pipebrann av å brenne sko - i motsetning til annet materiale. 🍿

Spørs hva skoene består av. Det kan fyke små partikler med glør i oppover pipa = pipebrann.

Men jeg skal ikke snakke, kastet klokka til eksen (ganske så dyr) + bilder og annet nips i ovnen. Good riddance og ingen pipebrann 👌

Kjør på ts, går sikkert fint😁

Anonymkode: b5432...78e

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Om symbolismen er viktig for deg, kjør på. Jeg brant utallige bilder som var printet ut av eksen+meg og henne etter hun var utro mot meg. Kunne ha kasta dem, men det ga meg litt ekstra tilfredstillelse å brenne dem.

Anonymkode: 5e62a...f84

Jeg å brente alle bildene og alle brevene han skrev til meg. Gjorde godt synes jeg. 

Anonymkode: d8ac3...abe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

pipebrann oppstår vel fordidet man brenner ikke brenner godt og danner et sotlag på innsiden av pipen, vil tro sko ikke er ment for å brennes inne så det var vel det vedkommende mente,. Det er mye folk brenner i ovnen som ikke hører hjemme der og som også da altså gjør at mange hus har pipebrann, i følge google ca 1500 pr år som meldes inn.. 

Anonymkode: 75460...69f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sko består av en del plast eller gummi som kan være svært dumt å få opp i pipa. Det kam feste seg belegg og gi senere risiko for pipebrann. I tillegg er det avgasser som ikke er særlig sunt. Ville ikke brent sko og altmulig rart i vanlig peis /peisovn inne.

Anonymkode: 7e3d5...5cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ok, jeg må bare spørre 😅

Hvorfor ? Enten etterspør han de og du bare henger de på postkassen din og han henter de, eller du leverer de inn til fretex slil at andre kan bruke de. Din mentale vask må faktisk foregå på andre måter en dette. For din egen del.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, godt å se jeg ikke var den eneste som tenkte at å brenne gummi eller hva skoene er laget av, ikke er bare-bare, her må man først og fremst tenke brannvern og ikke gjøre det inne, eller i peisen 😅

Men så lenge du har et egnet sted og ivaretar brannvern og miljøvern og rydder opp etter deg, så kjør 🤣🤣

Jeg har aldri vært der, men jeg vet noen får en viss tilfredsstillelse eller forløselse av å brenne eller klippe opp eller ødelegge, gi bort eller selge hans kjæreste eiendeler. 

Men sånn for sikkerhets skyld, så ville jeg bare kastet dem, eller gi til Fretex om de er brukanes til det. 

Anonymkode: d7949...22b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...