AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:18 #1 Skrevet onsdag kl. 22:18 Jeg og samboer har vel et ikke- eksisterende sex liv. For meg skyldes det at enhver fysisk kontakt er sex. Han rører meg ikke ellers, ingen romantikk eller tegn på kjærlighet fra hans side. Jeg har og sagt at jeg trenger en mann som bruker dusjsåpe, deo og parfyme. Noe han sluttet med for årevis siden. I tillegg er det mye annet og som gjør at jeg har fått nok totalt sett. Jeg har prøvd å si hva jeg trenger, men det går ikke inn. Han fortsetter å klage på mangel på sex. Nå føler jeg han har en ny strategi. Nå anklager han meg for utroskap. Fordi jeg aldri vil. Dette er selvsagt ikke sant. Jeg klarer meg helt utmerket uten sex. Jeg savner nærhet og kjærlighet ja, men jeg går ikke pga det enda. Hvordan ville du forholdt deg til en slik anklage? Det er slitsomt å bli mast på, ikke forstått hva jeg trenger for lysten, og nå til slutt denne anklagen. Jeg gir opp!!!! Anonymkode: 163d6...64b 3
AnonymBruker Skrevet i går, 00:34 #2 Skrevet i går, 00:34 Gjør det slutt med han om du ikke klarer å møte han på hans behov. Anonymkode: b63e5...ba9 1
AnonymBruker Skrevet i går, 00:54 #3 Skrevet i går, 00:54 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Gjør det slutt med han om du ikke klarer å møte han på hans behov. Anonymkode: b63e5...ba9 Han klarer ikke engang å ivareta grunnleggende personlig hygiene, hvorfor i all verden skal hun møte han på hans behov? Hva er lokkende og tiltrekkende med en skitten mann med dårlig kroppslukt som ikke klarer å ha nærkontakt uten at det leder til sex? Men jeg er enig, TS bør gå fra han, for sin egen del. Hun har ikke vært kravstor, likevel klarer han ikke å innfri. Anonymkode: 6c257...391 8 7
AnonymBruker Skrevet i går, 02:19 #4 Skrevet i går, 02:19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjør det slutt med han om du ikke klarer å møte han på hans behov. Anonymkode: b63e5...ba9 Det er vel han som ikke møter henne på hennes behov her Anonymkode: eee6c...88b 7
Nymerïa Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): . Hvordan ville du forholdt deg til en slik anklage? «Hvis du tenker så dårlig om meg, er det jo rart at du har lyst på meg» 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden Er problemet virkelig dusjsåpe, deo og parfyme? Jeg bruker heller ikke deo og parfyme alltid, om jeg bare skal på kontoret, men dusjer 2 ganger per dag og bruker såpe. Ingen klager i g føler meg ikke uhygienisk. Anonymkode: f39a3...700 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg og samboer har vel et ikke- eksisterende sex liv. For meg skyldes det at enhver fysisk kontakt er sex. Han rører meg ikke ellers, ingen romantikk eller tegn på kjærlighet fra hans side. Jeg har og sagt at jeg trenger en mann som bruker dusjsåpe, deo og parfyme. Noe han sluttet med for årevis siden. I tillegg er det mye annet og som gjør at jeg har fått nok totalt sett. Jeg har prøvd å si hva jeg trenger, men det går ikke inn. Han fortsetter å klage på mangel på sex. Nå føler jeg han har en ny strategi. Nå anklager han meg for utroskap. Fordi jeg aldri vil. Dette er selvsagt ikke sant. Jeg klarer meg helt utmerket uten sex. Jeg savner nærhet og kjærlighet ja, men jeg går ikke pga det enda. Hvordan ville du forholdt deg til en slik anklage? Det er slitsomt å bli mast på, ikke forstått hva jeg trenger for lysten, og nå til slutt denne anklagen. Jeg gir opp!!!! Anonymkode: 163d6...64b Desperasjon og frustrasjon kan komme til uttrykk på mange måter, og dere har jo sluttet å like hverandre for lenge siden. Det er på tide å ta praten og ta grep slik at dere begge kan få leve liv dere vil ha, enten sammen eller hver for dere. Søk gjerne hjelp for å komme fram til hvilken vei dere skal gå. Du skal selvfølgelig ikke godta å bli anklaget, og dette kan du jo veldig fort få slutt på ved å si det du skrev her. Men dette er jo ikke hovedproblemet deres. Anonymkode: db1e5...57f
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden Hvis du ikke har barn med han LØP. Folk er mer forståelsesfulle enn du tror og går han rundt med dårlig hygiene merker andre folk det også. Anonymkode: 51bbd...d2a 2
Jann111 Skrevet 21 timer siden #9 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er problemet virkelig dusjsåpe, deo og parfyme? Jeg bruker heller ikke deo og parfyme alltid, om jeg bare skal på kontoret, men dusjer 2 ganger per dag og bruker såpe. Ingen klager i g føler meg ikke uhygienisk. Anonymkode: f39a3...700 Tror du han dusjer TO, eller en, ganger per dag? 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Skrevet 21 timer siden Hvis dere ikke har sex, ikke har tillit til hverandre, og ikke er fornøyd med hverandres hygieniske standard, eller ønsker å please den andre, så er ikke forholdet liv laga. Anonymkode: bb319...ec9 1 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #11 Skrevet 20 timer siden Dere kommuniserer ikke godt, forstår ikke hverandres behov og møter ikke den adres behov. Hvis det er en lyst og en vilje hos begge til å faktisk forstå hverandre og møte hverandre, så er dette den type problem som parterapi er skapt for. En parterapeut kan ikke redde forhold dersom det har gått over i forakt eller kjærligheten er død. Men dersom det i hovedsak er kommunikasonsproblemer og manglende forståelse for hverandres behov, men en vilje til å jobbe for å komme dit, så har dere god sjanse i parterapi. Men virker som dere har null sjanse uten. Han anklager deg fordi han blir mer og mer desperat, og dere sklir lengre og lengre bort fra hverandre. Anonymkode: 18a4a...dd9
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #12 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han klarer ikke engang å ivareta grunnleggende personlig hygiene, hvorfor i all verden skal hun møte han på hans behov? Hva er lokkende og tiltrekkende med en skitten mann med dårlig kroppslukt som ikke klarer å ha nærkontakt uten at det leder til sex? Men jeg er enig, TS bør gå fra han, for sin egen del. Hun har ikke vært kravstor, likevel klarer han ikke å innfri. Anonymkode: 6c257...391 Enig! Bare ekkelt når en mann ikke er renslig. Fysj! Koster så lite å gjøre dette grunnleggende.. Han bør skjerpe seg! Anonymkode: 79b1f...5c7
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #13 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Dere kommuniserer ikke godt, forstår ikke hverandres behov og møter ikke den adres behov. Hvis det er en lyst og en vilje hos begge til å faktisk forstå hverandre og møte hverandre, så er dette den type problem som parterapi er skapt for. En parterapeut kan ikke redde forhold dersom det har gått over i forakt eller kjærligheten er død. Men dersom det i hovedsak er kommunikasonsproblemer og manglende forståelse for hverandres behov, men en vilje til å jobbe for å komme dit, så har dere god sjanse i parterapi. Men virker som dere har null sjanse uten. Han anklager deg fordi han blir mer og mer desperat, og dere sklir lengre og lengre bort fra hverandre. Anonymkode: 18a4a...dd9 Ja jeg tror også det er mer og mer desperasjon som gjør det, for han er jo helt sikker på at jeg har behov for sex. Noe jeg egentlig ikke har. Så når jeg ikke har behov så får jeg ikke lyst når han ikke møter meg på det jeg trenger for å få lyst. Jeg vil ha oppmerksomhet, føle at ha er glad i meg, lytter, at han kan klemme og kose med meg UTEN mer. Men det er helt håpløst. Jeg kan også prøve å kose mer, men da ender det jo i at han blir kåt, det stresser meg og jeg ender med å trekke meg unna, og han blir sur igjen for at det ikke blir noe. Det er en skikkelig dårlig spiral. Det med såpe og deo virker sikkert litt sånn teit, for han går jo ikke rundt og lukter vondt, men lukter ikke godt heller. Jeg har prøvd å si at jeg blir jo litt kåt av godlukt på menn jeg. Men nei…. Anonymkode: 163d6...64b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå