AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Hei, jeg har i mange år slitt med dårlig holdning. Jeg ser at moren og broren min sliter litt med det samme så det kan kanskje hende at det er noe genetisk. Jeg har prøvd å gjøre noen øvelser som skal hjelpe for å få bedre holdning men ser ikke noe forskjell. Har dere noen tips og triks som har hjulpet dere? Takk på forhånd! Anonymkode: 79251...dec
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Trening. Trening, trening, trening! Du må trene opp musklene som "holder deg" oppe. Det har ingen ting med gener å gjøre. Det er ikke arv - det er miljø. Anonymkode: 1113e...a99 1 1
Lea1711 Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Trening. Trening, trening, trening! Du må trene opp musklene som "holder deg" oppe. Det har ingen ting med gener å gjøre. Det er ikke arv - det er miljø. Anonymkode: 1113e...a99 Har du slitt med dårlig holdning selv? og eventuelt har du noen øvelser som har fungert for deg?
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Frem med brystet og skuldrene bakover. Overdriv litt mens du tusler rundt! Gå med høyhelte sko Det finnes også noen topper/ vester du kan prøve, som skal rette opp holdningen Anonymkode: 19241...41c
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trening. Trening, trening, trening!. Anonymkode: 1113e...a99 🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 13fb6...48f
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 13fb6...48f Hvorfor ler du av dette? Det er jo sant. Anonymkode: 1113e...a99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå