Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Jeg elsker at min mann har på seg hvit singlett helsetrøye. Blir råkåt ved taken på at jeg skal kjøpe lang underbukse i hvit med gylf til han he,he Husker bestefar hadde det, men følte ikke noe da. Men blir aldeles hekta. Noen andre som liker det?
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 :kys_2: Det høres "godkelig" ut. Skal tenke på det.
Gjest Kålungen Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Må innrømme at jeg syns det er alt annet enn sexy
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Kjæresten min er mer opphengt i sånt enn meg. Han har masse corny og sexy undertøy, mens jeg har veldig lite... Vet ikke helt om det tenner meg så veldig, men synes det er utrolig gøy når han overrasker meg med disse antrekkene Og når han er kåt, tenner han meg enda mer.. vinn - vinn situasjon
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 Hørtes helt disgusting ut spør du meg. Lange underbukser med gylf ææææææsssjj.
Miss Angelina Skrevet 12. april 2006 #7 Skrevet 12. april 2006 Jeg kjøpte det i julegave(men det var ull/bomull) til samboeren, men ikke fordi jeg syns det er sexy, men pga at han syns det var kaldt ute.... Men lange underbukser er ikke sexy, ikke i mine øyne. men fint for dere som tenner på det..... sikkert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå