Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med denne? Jeg har nettopp kjøpt den, og synes ikke fargen holder noe lenger enn en vanlig leppestift? Og i tillegg er den veldig "vannete" og vanskelig å få jevn. Gjør jeg noe feil - eller har noen av dere andre erfaringer med denne?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme erfaring, men jeg likte fargene godt. Ingen lip stains varer på meg, og jeg har fått vite at det visttnok kan være siden jeg er hypermobil og huden oppfører seg annerledes. Kremete foundation f.eks fungerer ikke på huden min heller, det trekker ikke inm, men forblir oppå huden og sklir av. 

Anonymkode: 6179c...ff6

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det kun Benetint fra Benefit som fungerer. Den holder fargen hele dagen. Den kan dog bli litt tørr, så har alltid med en lipgloss eller lypsyl. 

Anonymkode: 88517...86a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den svir, blir lørrnog er ujevn så jeg kasta min etter å ha prøvd meg frem med både å skrubbe og hydrere skikkelig først, være veldig nøye på påføring og så videre. Den forsvant like fort som alt annet på meg også så det var bomkjøp.

Anonymkode: a4107...9ca

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg oljete hud, men ingen tinter varer så lenge som de reklamerer. Men lengre enn vanlig lebestift. 

Var fornøyd med Gosh sin

Alle tinter er litt uttørkende fordi de inneholder sprit

Anonymkode: 2572c...90a

AnonymBruker
Skrevet

Eneste lipstain jeg syntes fungerer godt er fra rom&nd men den ville jeg ikke anbefale grunnet en ingridiens i produktet som tørker ut leppene u lengden og gjør dem sensetive. 

Jeg kjøper heller en leppestift av godt kvalitet og bruker den. Hvilken jeg ha det mere glossy så bruker jeg den balmen fra Decubal over. Anbefaler leppestift fra YSL Rouge Pur Couture Pure Color-In-Care Satin Lipstick.

Clinique Almost Lipstick Black Honey og også et veldig godt leppeprodukt.

Lipstains har jeg gitt opp, prøvd flere. 

Anonymkode: 9d71a...34d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...