Arwen Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Mannen må krype til korset å begynne og smøre seg. Siden han ikke er superglad for det prøver jeg å finne en bodylotion for menn, men finner ingen. Noen som vet om noen?
Beam Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 Både Biotherm og Clinique har hudpleie produkter for menn.
Arwen Skrevet 9. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2006 Ja, men ikke bodylotion sist jeg sjekket..
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 Jeg har en mann med supertørr hud, og han liker Dove, den som heter noe med hydrating, og Nutrisoft fra L'Oreal. Begge er tyntflytende, og lukter bare rent, såpeaktig.
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2006 #6 Skrevet 9. april 2006 Min kjære har også måttet kapitulere og bruker nå Natusan bodylotion. Men hva er det egentlig med gutta som gjøre det så forbasket vanskelig å skulle pleie huden sin littegrann?
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #7 Skrevet 9. april 2006 pappaen min på over 60 bruker Spenol. Den er tyntflytende, parfymefri og ikke femi. "godt for folk og fe" som det heter, så det gir han vel følelsen av å være en arbeidskar (selv om har en en kontorrotte som får tørr hud av den tørre kontorlufta).
Arwen Skrevet 10. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. april 2006 Spenol er det ekleste han vet så det utgår hvertfall. Fant denne. Får prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå