Gjest utlogget nå *litt flau* Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Her er drømmekroppen min. Innehaver av originalen: Eva Longoria. Hvordan får jeg en sånn kropp? Hun er jo ei lita flis på rett over 160 cm og sikkert under 55 kg, men jeg er ikke ei lita flis... Er rett under 170 cm og 68 kg tung. Noen som vet hva dama trener for noe? Hvordan bør jeg spise for å oppnå en lignende kropp? (Smal, yndig og fast) Har et tidsperspektiv på et par år på forandringen... vil gjøre det så det varer. Uten plastikk-kirurgi av noe slag. Vil ikke bli helt lik, men hun har idealkroppen min. Dere skjønner? På forhånd takk!!
Gjest camillo Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Linken din funka ikke, men jeg har så lite å gjøre nå at jeg søkte henne opp på Google. Vel - den kroppen der er jo fullstendig uten muskler, og kan oppnås ved å spise riktig eller usunt lite (ettersom hva utgangspunktet ditt er), trene mye fettforbrennende, eller begge deler på èn gang (altså både fettforbrennende trening OG sunt kosthold). Altså, poenget når man vil ned i vekt, er at du må forbrenne flere kalorier enn du får i deg, over en viss periode. Når det er sagt - beinbygning og kroppsfasong kan man ikke endre. Det går jeg ut ifra at du vet. Men jeg presiserer det likevel. Du kan få enormt store resultater med utgangspunkt i din egen kropp, men jeg personlig synes ikke det er sunt å prøve å ligne på andre kroppstyper enn den man har selv. Jeg vet det ikke var det du spurte om, altså. Sorry, men det er litt viktig... Jeg kan f.eks. aldri se ut som Kate Moss - jeg har en helt annen fasong. Det har både med beinbygning å gjøre (smale eller brede hofter, f.eks.), og blant annet hvor du har størst 'fett-depoter' (Jennifer Lopez: lår og rumpe - Kate Moss: ingen steder?). Selv om J.Lo. har mest fett på bestemte deler av kroppen betyr selvfølgelig ikke det at hun er feit - men mange kvinner har lignende kropp, og det er slik det skal være. Er du ikke naturlig tynn, så er det direkte usunt å prøve å bli det! Du kan derimot fint bli FAST. Hvorvidt du kan bli smal, kommer an på beinbygning og kroppen din ellers (overflødig fett får du helt fint av) og hvor mye du er villig til å jobbe for det. Hvordan du skal bli YNDIG - det vet jeg ikke. Tilbake til denne dama. Du spør hva hun trener for noe. Det vet jeg riktig nok ikke, men jeg tipper hun trener veldig lite. Kanskje kondisjon, men ikke styrketrening. Hun er veldig spinkel. Så det koker egentlig ned til hva du vil. Vil du ha like tynne armer som henne, eller vil du være veltrent? Det er stor forskjell på det 'å være tynn' og å være trent. Jeg tror du vil få mye større utbytte av å trakte etter en sunn og trent kropp, enn bare en tynn kropp. Dette ble mye babling, det er tidlig på morgenen og jeg klarer ikke alltid å få formulert budskapet mitt like klokkerent - men hvis du vil ha tips til sunt kosthold og trening, er det flere her inne som kan hjelpe til, selv skal jeg prøve så langt jeg kan.
Nicky B Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Har lest diverse steder i ymse intervjuer med dama at hun trener yoga/pilates og kick boxing. Men at hun fort blir lei av trening og trenger nye utfordringer. Planen hennes var faktisk å bli personlig trener, men så ballet det på seg med skuespiller jobber har hun sagt... (Uff, blir flau over alle de viktige detaljene jeg får med meg...)
Gjest camillo Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Har lest diverse steder i ymse intervjuer med dama at hun trener yoga/pilates og kick boxing. Men at hun fort blir lei av trening og trenger nye utfordringer. Planen hennes var faktisk å bli personlig trener, men så ballet det på seg med skuespiller jobber har hun sagt... ← Kickboxing med de armene?
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Er nesten som deg.. Jeg er 168 cm og veier ca 63 kg. Det ENESTE som funker på meg, for at kroppen min skla bli fast og fin er utholdenhetstrening, løping spesiellt, der merker jeg resultater fortest. Men og sykling er supert, sykler masse om sommeren. Også ikke spise så mye dritt. er ikke så flink der gitt.. For å få en stram og slank kropp må man forbrenne mer enn man spiser. Man bør ha MINST 30 min fysisk aktivitet hver dag. jeg pleier å trene ca 1 time 4-5 ganger i uken, løping/sykling. Så går jeg 30-60 min de andre dagene. men jeg har ikke kropp som eva Longoria da Det får jeg aldri heller, for bein bygningen er totalt forskjellig. Hun er liten å spe fra naturens side, jeg er større og mer ateletisk.
Quirky Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 Jeg er flau over å vite dette ( ), men jeg leste i ELLE i dag at Eva Longoria trener med personlig trener som drar henne med ut tre ganger i uka eller noe slikt. Det Camillo sier er veldig viktig. Ei venninne av meg har omtrent 0 fett på kroppen, men er kraftig bygd (brede skuldre etc), og har nå, etter årevis med sulting og hardtrening, innsett at hun aldri vil en liten flis. Det kan vel de færreste. Jeg er spedbygd, men så liten og "yndig" som Longoria blir jeg aldri, på samme måte som jeg aldri vil få former som Lopez. Ta utgangspunkt i din egen kropp, hvordan du er bygget, få hjelp av en ærlig venninne om nødvendig. Ut i fra dette kan du sette deg realistiske mål. Vi er ofte ikke i stand til å se nøkternt på våre egne kropper, så litt hjelp utenfra kan være nyttig. Ta også med i beregningen hvor mye du er villig til å ofre for å få drømmekroppen. Hvor mye tid og energi er du villig til å legge ned i kost og trening? Om du setter deg som mål å bli mager (altså tynnere enn det du er "ment" for å være), må du kanskje være forberedt på å leve veldig nøkternt for all fremtid om du skal holde deg der.
Quirky Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 Kickboxing med de armene? ← Garantert sånn pysete aerobox-greier av typen man bedriver på SATS.
Gjest camillo Skrevet 10. april 2006 #8 Skrevet 10. april 2006 Garantert sånn pysete aerobox-greier av typen man bedriver på SATS. ← Jeg tror ikke det kan være såpass engang. :frekk og slem:
Quirky Skrevet 10. april 2006 #9 Skrevet 10. april 2006 Jeg tror ikke det kan være såpass engang. :frekk og slem: ← Bare man kombinerer det med nok kokain og lett bulimi får man ikke muskler av det. :enda frekkere og slemmere:
*Enigma* Skrevet 10. april 2006 #10 Skrevet 10. april 2006 Jammen vet dere ikke at jenter ikke får muskler da? *host* Får vel følelsen av at armene mine blir kraftigere bare av å se på en manual, men.
Gjest Jalileh Skrevet 11. april 2006 #11 Skrevet 11. april 2006 Hun har jo en veldig spinkel benbyggning da, så hvis du ikke har det kan det bli vanskelig å ligne på kroppen hennes.
Caramba Skrevet 12. april 2006 #12 Skrevet 12. april 2006 Jeg synes jeg leste nettop at hun trente fem dager i uka, men finner ikke linken. Hun var også meget opptatt av å leve sundt for å alltid kunne ta seg godt ut foran kamera.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå