AnonymBruker Skrevet i går, 09:25 #1 Skrevet i går, 09:25 Kul,gass eller elektrisk grill,hva foretrekker du?! Er grilling en helårs greie eller kun på godværsdager på sommeren? Anonymkode: 8035a...b66
AnonymBruker Skrevet i går, 09:29 #2 Skrevet i går, 09:29 Kull. Det er ikke ordentlig grilling uten røyksmak. Anonymkode: b6b12...f11 2 1
NullHull Skrevet i går, 18:31 #3 Skrevet i går, 18:31 I utgangspunktet er det vel ingenting som slår kullgrill hva gjelder smaken. Vi griller hele året og lager det meste av maten på grillen (vi er kun to i husstanden), også det som skal kokes, så derfor konverterte vi til en stor gassgrill med seks brennere og kokebluss, for mange år siden. Vi drar på med røykflis når vi vil ha den ekstra røyksmaken🙂 Men vi er fristet til å kjøpe en kullgrill ved siden av, som vi kan bruke om sommeren når det er mer passende vær, tid og kos å stå ute og lage mat. Vi må bare få råd først. Grillmesteren i huset køper ikke hva som helst, og når vi allerede har en grill som kostet like mye som en halv bil, så får vi se det an litt🤭 1
Macro Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Det må være kull, ellers kan jeg like godt lage maten inne. 1 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Jeg bor alene og foretrekker kull, men kjøpte gassgrill. Fordi da er det varmt på null komma niks og når man er ferdig skrur man bare av gassen. Og man får røykboks til gassgrill. Når jeg har mange på besøk, så låner jeg tønnegrillen til naboen. Anonymkode: ab98d...2b3
SPOCA Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Foretrekker egentlig kullgrill, men har Weber gassgrill. Veldig fornøyd med den.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Ostegrill er å foretrekke. Anonymkode: eb767...5c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå