Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gravid med baby #2. 

Første svangerskap var tøft psykisk, hvorfor vet jeg egentlig ikke. Jeg er ikke bekymret av natur, men som gravid blir jeg bekymret for hver minste lille ting. Redd for at noe skal være galt med baby, redd for at fødselen skal gå galt osv osv.

Jeg har vært på 6 ultralyder så langt, og jeg er bare i uke 19. Sist svangerskap var akkurat likedan.

Er det flere som føler på en stor bekymring som gravide?

Anonymkode: fde32...5cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle føler nok i en eller annen grad på bekymring men du virker veldig ekstrem.

Anonymkode: a414c...672

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er førstegangsgravid og selv om jeg prøver å ikke være det, så er jeg jo bekymra. Men jeg vet samtidig at det er lite jeg kan gjøre mtp f eks en spontanabort. Om det skjer, så er det fordi embryoet ikke var levedyktig. 

Hvorfor drar du på så mange ultralyder? Skjønner ikke helt hva som er poenget med det? Jeg skal på min første i uke 7, en privat jeg betaler for selv. Etter det drar jeg ikke på UL før den offentlige som nok blir i uke 13 😊

Anonymkode: 0850a...14f

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er også veldig bekymret i graviditet, noe jeg tror henger sammen med at jeg har hatt to missed abortions og en ekstremt prematur fødsel. Sistnevnte var selvfølgelig traumatisk. Ultralyd hjelper litt syns jeg, men på et tidspunkt har det jo ikke lengre noe å si om noe oppdages på ultralyd. Da må man bare stå i det. Og da er det lurt å prøve å skifte fokus litt.

Anonymkode: 27f50...c0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...