AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:50 #1 Skrevet onsdag kl. 07:50 Supernanny var jo populært en tid, altså hennes metoder. Jeg så mye på det før. Vet ikke om denne metoden brukes lengre, men siden det har poppet opp videoer med henne på min skjerm så har jeg tenkt litt på om denne metoden også virket på barn med adhd/autisme? Kan selv ikke huske om det handlet om barn med ekstra utfordringer. Noen som har gjort seg noen tanker? Anonymkode: dd0f0...c3b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:51 #2 Skrevet onsdag kl. 07:51 Det ligger en del episoder på youtube. Fascinerende å se! Og det er jo helt jævlig hvor jævlig disse barna har det. Elsker btw at foreldrene ønsker hjelp fra Supernanny fordi ungene oppfører seg grusomt, og så ender det alltid opp med at det er foreldrene som må oppdras 😆 Barna reflekterer bare foreldrene… Anonymkode: b297c...05a 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:55 #3 Skrevet onsdag kl. 07:55 Jeg tenker at der er det foreldrene som feiler, og ikke barna. Barna er egentlig ok, men blir behandlet helt feil... Når det gjelder barn med autisme og adhd, vil sikkert noe av det funke på noen. Ellers er jo gode grenser, forutsigbarhet, gode rutiner og varme noe barn med diagnsoer foretrekker. Anonymkode: 588a1...a6f 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:59 #4 Skrevet onsdag kl. 07:59 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker at der er det foreldrene som feiler, og ikke barna. Barna er egentlig ok, men blir behandlet helt feil... Når det gjelder barn med autisme og adhd, vil sikkert noe av det funke på noen. Ellers er jo gode grenser, forutsigbarhet, gode rutiner og varme noe barn med diagnsoer foretrekker. Anonymkode: 588a1...a6f Alle!!! barn vil foretrekker gode grenser, rutiner, forutsigbarhet og varme. Og det er EKSTRA viktig for de med diagnoser. Anonymkode: b297c...05a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå