Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har du mange parfymer? I så fall, rekker du å bruke de opp? Jeg har tre stykker, og har lyst på to nye, men tenker at det ikke er noe vits å kjøpe fordi jeg ikke kommer til å få brukt de opp før de blir dårlige. Har kastet så mnge parfymer tidligere, for jeg synes de lukter alkohol gangske fort (etter ett år).

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har mange, sånn sirkus 40 stk, men mange blir sjelden brukt. Jeg blir sinnssykt fort lei, og liker best små flasker. Har aldri opplevd at parfymer blir dårlige, men oppbevarer dem ikke i badeskapet (annet enn de jeg bruker ofte), for der er det for varmt. Parfymer trives best der det er mørkt og relativt kjølig.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har mange, sånn sirkus 40 stk, men mange blir sjelden brukt. Jeg blir sinnssykt fort lei, og liker best små flasker. Har aldri opplevd at parfymer blir dårlige, men oppbevarer dem ikke i badeskapet (annet enn de jeg bruker ofte), for der er det for varmt. Parfymer trives best der det er mørkt og relativt kjølig.

Gjest Gjest
Skrevet

Hei:)

Jeg har endel jeg også:

Hugo Boss-Deep Red

Escada-Rockin' Rio

Calvin Klein-Escape

Elizabeth Aarden-5th Avenue

De har holdt seg veldig godt. Har satt de i et skap, der det er mørkt og litt kjølig. dette hjelper veldig.

I tillegg ønsker jeg meg Anna Sui-Secret Wish og Viktor & Rolf-Flowerbomb.

Skrevet

Har 7-8 stykker. Og nei, jeg rekker ikke å bruke de opp, så det er kanskje bortkastet å ha så mange?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har vel i overkant av 20 tror jeg... Bruker bare to av de.

Moren min "samler" hele skapet er fullt, men hun bruker bare en ;)

Skrevet

Jeg har en del, men bruker ikke halvparten. Mange er tidligere gaver som jeg ikke har likt lukten på, men de har likevel blitt stående. Begynner å gå tom på favorittene mine nå, så kanskje jeg prøver en ny duft neste gang.

Skrevet

Jeg har og mange parfymer, men de fleste står godt plassert i kjøleskapet. Har kun en på badet, og det er Gucci :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...