Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Har du mange parfymer? I så fall, rekker du å bruke de opp? Jeg har tre stykker, og har lyst på to nye, men tenker at det ikke er noe vits å kjøpe fordi jeg ikke kommer til å få brukt de opp før de blir dårlige. Har kastet så mnge parfymer tidligere, for jeg synes de lukter alkohol gangske fort (etter ett år).
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 Jeg har mange, sånn sirkus 40 stk, men mange blir sjelden brukt. Jeg blir sinnssykt fort lei, og liker best små flasker. Har aldri opplevd at parfymer blir dårlige, men oppbevarer dem ikke i badeskapet (annet enn de jeg bruker ofte), for der er det for varmt. Parfymer trives best der det er mørkt og relativt kjølig.
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2006 #3 Skrevet 9. april 2006 Jeg har mange, sånn sirkus 40 stk, men mange blir sjelden brukt. Jeg blir sinnssykt fort lei, og liker best små flasker. Har aldri opplevd at parfymer blir dårlige, men oppbevarer dem ikke i badeskapet (annet enn de jeg bruker ofte), for der er det for varmt. Parfymer trives best der det er mørkt og relativt kjølig.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 Hei:) Jeg har endel jeg også: Hugo Boss-Deep Red Escada-Rockin' Rio Calvin Klein-Escape Elizabeth Aarden-5th Avenue De har holdt seg veldig godt. Har satt de i et skap, der det er mørkt og litt kjølig. dette hjelper veldig. I tillegg ønsker jeg meg Anna Sui-Secret Wish og Viktor & Rolf-Flowerbomb.
Gjest Aloha Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Har 7-8 stykker. Og nei, jeg rekker ikke å bruke de opp, så det er kanskje bortkastet å ha så mange?
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 Jeg har vel i overkant av 20 tror jeg... Bruker bare to av de. Moren min "samler" hele skapet er fullt, men hun bruker bare en
Tusseline Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 Jeg har en del, men bruker ikke halvparten. Mange er tidligere gaver som jeg ikke har likt lukten på, men de har likevel blitt stående. Begynner å gå tom på favorittene mine nå, så kanskje jeg prøver en ny duft neste gang.
Mona32 Skrevet 10. april 2006 #8 Skrevet 10. april 2006 Jeg har og mange parfymer, men de fleste står godt plassert i kjøleskapet. Har kun en på badet, og det er Gucci
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå