AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Hei Er 46 år og har de siste årene mistet så mye volum i ansiktet. Ser så sllten og sur ut, noe jeg føler ikke samsvarer med hvordan jeg har det innvendig. Har tenkt på facelift, men hadde egentlig håper at jeg kunne vente til jeg var over 50 før jeg går den veien. Har også tenkt på nanofett transplantasjon. Noen som har erfaring med det? Det koster en del, så vil høre om noen har fått noen gode resultater fra dette. Anonymkode: e65a4...4c4
Lilybee Skrevet 3. april #2 Skrevet 3. april Samme problem. Jeg sparer til facelift med fatttransplantasjon. Er 45 og må sikkert spare i 3 år til. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #3 Skrevet 5. april Bikket 50 og har tatt sculptra, og botox for første gang. Prøv det først. Jeg så ut som en gammel rosin, og vurderte facelift, men med nevnte behandlinger, ser jeg mye, mye bedre ut. Og det ser helt naturlig ut i tillegg Ingen som kan se det. (Selv ikke påståelige KG brukere). Google og les om sculptra. Lykke til. Anonymkode: c0b74...8be
Lilybee Skrevet 6. april #4 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 5.4.2026 den 7.43): Bikket 50 og har tatt sculptra, og botox for første gang. Prøv det først. Jeg så ut som en gammel rosin, og vurderte facelift, men med nevnte behandlinger, ser jeg mye, mye bedre ut. Og det ser helt naturlig ut i tillegg Ingen som kan se det. (Selv ikke påståelige KG brukere). Google og les om sculptra. Lykke til. Anonymkode: c0b74...8be Hvor mange runder med Sculptra måtte til før du fikk effekt? Hvor fikk du det injisert? Jeg har selv gjort to runder i tinning og foran øret. Ingen særlig effekt i tinning, men litt volum i ansiktet under kinn som ble bra. Jeg er litt redd for flere runder i frykt for at det skal bli for mye volum, men kunne nok absolutt spandert på meg en runde til i tinningene.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:26 #5 Skrevet søndag kl. 14:26 AnonymBruker skrev (På 5.4.2026 den 7.43): Bikket 50 og har tatt sculptra, og botox for første gang. Prøv det først. Jeg så ut som en gammel rosin, og vurderte facelift, men med nevnte behandlinger, ser jeg mye, mye bedre ut. Og det ser helt naturlig ut i tillegg Ingen som kan se det. (Selv ikke påståelige KG brukere). Google og les om sculptra. Lykke til. Anonymkode: c0b74...8be Jeg har og tenkt på det men leser om så mange bivirkninger, kjenner og en som ble ødelagt i ansiktet. Anonymkode: edae4...d7d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:31 #6 Skrevet søndag kl. 14:31 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har og tenkt på det men leser om så mange bivirkninger, kjenner og en som ble ødelagt i ansiktet. Anonymkode: edae4...d7d Jeg har hatt to runder med sculptra. Skal snart ha nr tre og siste. Hva slags bivirkninger har du lest om? Jeg så ingenting selv. Og hvordan ødelagt i ansiktet ble din bekjente? Anonymkode: c0b74...8be
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:38 #7 Skrevet søndag kl. 14:38 Lilybee skrev (På 6.4.2026 den 19.16): Hvor mange runder med Sculptra måtte til før du fikk effekt? Hvor fikk du det injisert? Jeg har selv gjort to runder i tinning og foran øret. Ingen særlig effekt i tinning, men litt volum i ansiktet under kinn som ble bra. Jeg er litt redd for flere runder i frykt for at det skal bli for mye volum, men kunne nok absolutt spandert på meg en runde til i tinningene. Jeg ser noe resultat nå etter runde to. Skal ha runde tre om noen uker. Er vel tre injeksjoner som er standard, fikk jeg høre? Jeg tok det bare for god fisk det jeg ble fortalt av sykepleier. Jeg fikk injisert som deg, foran øret og tinning. Syns det sees i kinnene. Ser litt yngre ut og freshere om man kan si det sånn. Blir kostbart om jeg skal fortsette slik med nesten 5000 kr hver måned. Etter tre behandlinger skal man vel se resultat i to år ca? Anonymkode: c0b74...8be
Lilybee Skrevet mandag kl. 15:20 #8 Skrevet mandag kl. 15:20 AnonymBruker skrev (På 19.4.2026 den 16.26): Jeg har og tenkt på det men leser om så mange bivirkninger, kjenner og en som ble ødelagt i ansiktet. Anonymkode: edae4...d7d Hva skjedde med vedkommende?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå