AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Hei. Trodde jeg var i et lykkelig forhold. Har voksne barn. Har vært gift i over 20 år. Jeg er ikke sjalu, har aldri vært det. Men jeg vil ha åpenhet og kunne snakke sammen. Jeg fant ut ved en tilfeldighet at han har kontaktet ekskona si på sosiale medier. Var egentlig ok for meg, for jeg var trygg på vårt forhold. Men samtidig forstår jeg ikke hvorfor dette gjøres, ihvertfall ikke uten å si noe til meg. Det var hun som gikk fra han etter ca 6 måneders ekteskap fordi hun forelsket seg i en annen. Det som ble et problem var når jeg spurte han om det stemmer at han har kontaktet eks kona si, så ble han så nervøs og brukte litt tid på å si at det var hun som kontaktet han. Men han innrømte at det var han som kontaktet henne. Jeg spurte hva det var som gjorde at han følte behov for å kontakte ekskona si etter så lang tid. Og det er hva han svarte meg her som gjorde meg iskald og forsto at det var over. Han sa at han gjør hva han vil, og han ville ikke for all verden avslutte denne kontakten. Og høre han snakke slik, gjorde noe med meg. Jeg svarte at da er det tydelig at kontakten mellom dem er viktigere enn vårt ekteskap. At han viser mangel på omtanke for meg med de ordene, og at han mangler respekt for både meg og vårt ekteskap. Han sa ikke noe mer. Jeg ordnet meg et sted å bo, uten at han visste det, flyttet ut og har ordnet med separasjonspapirer. Nå vil han plutselig snakke, Nå vil han avslutte kontakten med eks kona. Men det hjelper ingenting. Jeg klarer ikke glemme hvordan han oppførte seg mot meg, og ordene han sa. Jeg bare svarer han at han gjør som han vil, og det gjør jeg også. Jeg vil ikke bli i et forhold hvor jeg betyr mindre enn kontakten med ekskona på sosiale medier. Og ja du..fremtidig eksmann...jeg vet du er her inne, så håper du leser dette. Bare skriv under på papirene. Vi er over og jeg kommer ikke tilbake.!! Anonymkode: e10af...025 13 17 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei. Trodde jeg var i et lykkelig forhold. Har voksne barn. Har vært gift i over 20 år. Jeg er ikke sjalu, har aldri vært det. Men jeg vil ha åpenhet og kunne snakke sammen. Jeg fant ut ved en tilfeldighet at han har kontaktet ekskona si på sosiale medier. Var egentlig ok for meg, for jeg var trygg på vårt forhold. Men samtidig forstår jeg ikke hvorfor dette gjøres, ihvertfall ikke uten å si noe til meg. Det var hun som gikk fra han etter ca 6 måneders ekteskap fordi hun forelsket seg i en annen. Det som ble et problem var når jeg spurte han om det stemmer at han har kontaktet eks kona si, så ble han så nervøs og brukte litt tid på å si at det var hun som kontaktet han. Men han innrømte at det var han som kontaktet henne. Jeg spurte hva det var som gjorde at han følte behov for å kontakte ekskona si etter så lang tid. Og det er hva han svarte meg her som gjorde meg iskald og forsto at det var over. Han sa at han gjør hva han vil, og han ville ikke for all verden avslutte denne kontakten. Og høre han snakke slik, gjorde noe med meg. Jeg svarte at da er det tydelig at kontakten mellom dem er viktigere enn vårt ekteskap. At han viser mangel på omtanke for meg med de ordene, og at han mangler respekt for både meg og vårt ekteskap. Han sa ikke noe mer. Jeg ordnet meg et sted å bo, uten at han visste det, flyttet ut og har ordnet med separasjonspapirer. Nå vil han plutselig snakke, Nå vil han avslutte kontakten med eks kona. Men det hjelper ingenting. Jeg klarer ikke glemme hvordan han oppførte seg mot meg, og ordene han sa. Jeg bare svarer han at han gjør som han vil, og det gjør jeg også. Jeg vil ikke bli i et forhold hvor jeg betyr mindre enn kontakten med ekskona på sosiale medier. Og ja du..fremtidig eksmann...jeg vet du er her inne, så håper du leser dette. Bare skriv under på papirene. Vi er over og jeg kommer ikke tilbake.!! Anonymkode: e10af...025 Du gjorde alt dette etter 20 års ekteskap pga det du forteller? Anonymkode: 8557c...5ad 11
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Skrevet 24. mars Dette er jo en tekst som er direkte oversatt fra engelsk. Er den kopiert fra noe sted? Anonymkode: 0056e...475 5
AnonymBruker Skrevet 24. mars #6 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei. Trodde jeg var i et lykkelig forhold. Har voksne barn. Har vært gift i over 20 år. Jeg er ikke sjalu, har aldri vært det. Men jeg vil ha åpenhet og kunne snakke sammen. Jeg fant ut ved en tilfeldighet at han har kontaktet ekskona si på sosiale medier. Var egentlig ok for meg, for jeg var trygg på vårt forhold. Men samtidig forstår jeg ikke hvorfor dette gjøres, ihvertfall ikke uten å si noe til meg. Det var hun som gikk fra han etter ca 6 måneders ekteskap fordi hun forelsket seg i en annen. Det som ble et problem var når jeg spurte han om det stemmer at han har kontaktet eks kona si, så ble han så nervøs og brukte litt tid på å si at det var hun som kontaktet han. Men han innrømte at det var han som kontaktet henne. Jeg spurte hva det var som gjorde at han følte behov for å kontakte ekskona si etter så lang tid. Og det er hva han svarte meg her som gjorde meg iskald og forsto at det var over. Han sa at han gjør hva han vil, og han ville ikke for all verden avslutte denne kontakten. Og høre han snakke slik, gjorde noe med meg. Jeg svarte at da er det tydelig at kontakten mellom dem er viktigere enn vårt ekteskap. At han viser mangel på omtanke for meg med de ordene, og at han mangler respekt for både meg og vårt ekteskap. Han sa ikke noe mer. Jeg ordnet meg et sted å bo, uten at han visste det, flyttet ut og har ordnet med separasjonspapirer. Nå vil han plutselig snakke, Nå vil han avslutte kontakten med eks kona. Men det hjelper ingenting. Jeg klarer ikke glemme hvordan han oppførte seg mot meg, og ordene han sa. Jeg bare svarer han at han gjør som han vil, og det gjør jeg også. Jeg vil ikke bli i et forhold hvor jeg betyr mindre enn kontakten med ekskona på sosiale medier. Og ja du..fremtidig eksmann...jeg vet du er her inne, så håper du leser dette. Bare skriv under på papirene. Vi er over og jeg kommer ikke tilbake.!! Anonymkode: e10af...025 Mange trenger dette motet Anonymkode: a13e6...b1d 5 1 1
Strigiformes Skrevet 24. mars #8 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du gjorde alt dette etter 20 års ekteskap pga det du forteller? Anonymkode: 8557c...5ad Dette stusset jeg også på... Lite solid ekteskap med andre ord... 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars #9 Skrevet 24. mars Eksen min valgte å gå bak ryggen min og snakke med en kvinne, og det som var verst var kommentaren om at «dette bestemmer ikke du» og at han valgte å fortsette denne kontakten selv om da ekteskapet røyk. Han om det, jeg er lykkeligere nå. Anonymkode: 726bf...88d 5 3 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars #10 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du gjorde alt dette etter 20 års ekteskap pga det du forteller? Anonymkode: 8557c...5ad Ja, altså, skal man være sammen med en mann som prioriterer en annen kvinne bare fordi man har vært sammen i 20 år? Hvor går grensen da? Anonymkode: 726bf...88d 8 4
Strigiformes Skrevet 24. mars #11 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eksen min valgte å gå bak ryggen min og snakke med en kvinne, og det som var verst var kommentaren om at «dette bestemmer ikke du» og at han valgte å fortsette denne kontakten selv om da ekteskapet røyk. Han om det, jeg er lykkeligere nå. Anonymkode: 726bf...88d Han har jo forsåvidt rett. Klokt var det ikke. Hvordan reagerte han når ekteskapet røyk?
Strigiformes Skrevet 24. mars #12 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, altså, skal man være sammen med en mann som prioriterer en annen kvinne bare fordi man har vært sammen i 20 år? Hvor går grensen da? Anonymkode: 726bf...88d Kunne dere virkelig ikke kommunisere om dette? 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #13 Skrevet 25. mars Jeg syns dette var tøft gjort, kunne ønske jeg hadde litt av motet ditt. Anonymkode: 89014...241 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #14 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja, altså, skal man være sammen med en mann som prioriterer en annen kvinne bare fordi man har vært sammen i 20 år? Hvor går grensen da? Anonymkode: 726bf...88d Etter 20år er man i et logistikkforhold basert på gjensidig tilknytning. Da må man legge fra seg barnslige forestillinger om at man skal oppføre seg og ha samme forventninger som når man har vært sammen i 3 måneder. Anonymkode: 557aa...80d 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #15 Skrevet 25. mars Strigiformes skrev (16 timer siden): Kunne dere virkelig ikke kommunisere om dette? Ts gjorde det, han avfeide henne. Anonymkode: 43368...1f9 8 1 1
Strigiformes Skrevet 25. mars #16 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts gjorde det, han avfeide henne. Anonymkode: 43368...1f9 Mildt sagt spesielt... 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #17 Skrevet 25. mars Hvis dette innlegget er ekte, så sier jeg heia deg som ikke tar dritt fra noen, faktisk gjør noe med det og takker for deg. Anonymkode: df90a...d5a 11 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars #18 Skrevet 25. mars Jeg synes det at han kontaktet ekskona og så måten han svarte deg på vitner om en mann som er ferdig med deg. Du gjorde nok det riktige ved å bryte. Tror ikke jeg hadde vært like tøff, og hadde vel prøvd å snakke med han om det og antakeligvis blitt værende i et ekteskap uten trygghet. Et godt ekteskap? Nei. Anonymkode: 6302f...191 5 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars #19 Skrevet 25. mars Strigiformes skrev (18 minutter siden): Mildt sagt spesielt... Det var hans valg. Anonymkode: 43368...1f9 1
Strigiformes Skrevet 25. mars #20 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det var hans valg. Anonymkode: 43368...1f9 Lurer på hva som fikk han til å ta det valget? 🤔
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå