AnonymBruker Skrevet i går, 11:21 #1 Skrevet i går, 11:21 Fikk en pakke på døren i dag, verdi 5000 kr om det har noe å si. Da jeg gikk ut for å hente den, sa postbudet at han allerede hadde signert for meg. Han unnskyldet seg med at han hadde dårlig tid. Jeg sa ikke noe på det, ble litt overrasket bare. Men nå lurer jeg på hvor alvorlig dette er? Burde vel kanskje meldes inn? Anonymkode: 3dec8...b54 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:11 #2 Skrevet i går, 13:11 Det burde absolutt meldes inn, hvis postbudet i tillegg har signert med ditt navn så er det dokumentforfalskning og det bør anmeldes til politiet. Anonymkode: 0e776...208 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Skjer ofte her. Gir blaffen. Anonymkode: ae7ec...d30 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Hadde ikke brydd meg, men hvis du ønsker å være en Karen ... Anonymkode: a99a6...a44 5
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det burde absolutt meldes inn, hvis postbudet i tillegg har signert med ditt navn så er det dokumentforfalskning og det bør anmeldes til politiet. Anonymkode: 0e776...208 Jesus. Det er snakk om sånn signering på maskin, bare en bagatell. Hvis man leter etter konflikt hele tiden bør man gå litt i seg selv. Dette er en ikke-sak. Anonymkode: a99a6...a44
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jesus. Det er snakk om sånn signering på maskin, bare en bagatell. Hvis man leter etter konflikt hele tiden bør man gå litt i seg selv. Dette er en ikke-sak. Anonymkode: a99a6...a44 Ikke sak meh midt bak. Det at budet signerer fører til problemer om innholdet i pakken et skadet eller stjålet for eksempel for man har jo signert på at pakken var i orden ved levering. Ord mot ord da mot et bud som ikke tørr inrømme feilen sin for da mister jo vedkommende jobben, det er dokumentforfalskning. Anonymkode: 2c105...4ed 5 3
Elliem Skrevet 22 timer siden #7 Skrevet 22 timer siden Du bør sende inn en klage til postselskapet, for hadde pakken blitt stjålet, hadde du ikke hatt rett til tilbakebetaling lenger. Så han fratar deg rettigheter når de gjør det her. Er en grunn til at enkelte pakker krever signatur, mens andre ikke gjør det. Det er for å beskytte deg som forbruker. 5 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Skrevet 22 timer siden Det er dessverre veldig vanlig, både med PostNord og Posten. Anonymkode: 7d51e...39f
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Skrevet 22 timer siden Jeg hadde laget en sak ut av det om pakken ble borte men ikke så lenge alt er OK. Anonymkode: 7d51e...39f 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Skrevet 22 timer siden Men hva hadde budet tenkt å gjøre, skulle han legge igjen pakken utenfor døren din? For det skal jo ikke gjøres med den slags pakker som krever signatur - og alt av en viss verdi, krever jo signatur. Jeg har opplevd dette fra en ansatt på min vanlige post i butikk hvor jeg mottar mange pakker. Vedkommende vet at jeg vanligvis alltid henter ved første mulighet. Hun forlenget hentefristen for meg siden hun ikke hadde sett meg, men når jeg fremdeles ikke kom innom innen fristen, signerte hun for meg og tok vare på pakken. Dette er derimot lokalbutikken som hun pleide å se meg annenhver dag. Jeg var havnet på sykehuset etter bilulykke og satte veldig pris på at hun hadde signert for meg. Hvis ikke det var noe lignende som det over, altså et bud du kjenner godt til og som kjenner deg godt nok, så ville jeg ha rapportert det. Hvordan vet du at ikke vedkommende tenkte å stjele pakken selv? Anonymkode: 3eaef...e04
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Skrevet 22 timer siden Hvilket navn signerte postbudet med da? Anonymkode: a9e0f...612 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå