Agnete75 Skrevet tirsdag kl. 11:11 #1 Skrevet tirsdag kl. 11:11 Hei jeg har gått på hormon plaster i ett år og har god effekt av det. Har også hormonspiral. De siste 34-4månedene synes jeg var har vært kaos i underlivet. Jeg har føltes litt sårt men samtidig ikke vært tørt. Har mye utflod som egentlig ikke lukter men når det blir liggende i trusa når man er på jobb så begynner det å lukte. Utfloden det som plager meg mest. Startet også med vaginal hormontabletter for å se om det kunne hjelpe. Det har tatt bort den svine følelsen men jeg synes fremdeles at det er helt ubalanse der nede. Hører gjerne erfaringen med det som er i og har vært i over alder
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:31 #2 Skrevet tirsdag kl. 22:31 Hva spiser du? Trener du? Mye sukker er ikke bra for klima der nede. Få i deg gresk yoghurt og bær. Anonymkode: c67b2...461
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:31 #3 Skrevet tirsdag kl. 23:31 Gå til gynekolog og få en undersøkelse Anonymkode: e68aa...e14
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 04:35 #4 Skrevet onsdag kl. 04:35 Kutt ut sukker og andre raske karbohydrater og se om det hjelper. Anonymkode: 79c53...4a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå