LindaL Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 hallo alle sammen,tenkte bare og komme med et tips.Jeg og min utkårede hadde møte med presten på lørdag,da med svigers og mine forelde tilstede.hadde også et møte med han alene i dag,med min kjære.Men det som er,er at han er en virkelig TØYSEKOPP..helt sant,og dette visste vi på forhånd,så hadde ikke pappa sagt fra at vi ønsket oss en hyggelig rolig tradisjonsrik vielse,så hadde han tatt heeelt av(det sa han etterpå)så et lite tips jenter:sjekk at presten holder seg til saken.
Mies Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 Så vidt jeg vet så står du fritt til å velge prest selv du ønsker det. Er det bare en prest i prestegjeledt, sås kan du få en til å komme inn fra en nabokomune. Sånn som et tips altså
Netten Skrevet 9. april 2006 #3 Skrevet 9. april 2006 Kan man ha den presten man vil når man gifter seg? Må han ikke høre til den menigheten? Hvis ikke er det jo helt supert, for jeg har en prest jeg gjerne vil skal vie oss, men han hører til en annen kirke enn den vi gifter oss i...
Mies Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 Ring han og spør, men jeg er ganske sikker på at det er "fritt prestevalg" ja
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2006 #5 Skrevet 9. april 2006 Kan man ha den presten man vil når man gifter seg? Må han ikke høre til den menigheten? Hvis ikke er det jo helt supert, for jeg har en prest jeg gjerne vil skal vie oss, men han hører til en annen kirke enn den vi gifter oss i... ← Det skal jeg gjøre
Susan Sto Helit Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 Helt fritt å velge prest selv, men det kan hende presten vil ha litt penger for å stille opp. Han vi ønsket kunne desverre ikke, så vi får tildelt en gratis fra menigheten vi tilhører.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå