AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Har for første gang fått en del skatt til gode. Har et enkeltmannsforetak registrert på meg, som det ikke har vært aktivitet i siden 2019. Stemmer det da at jeg ikke vil få utbetalt skatt tilgode før i august / september? Anonymkode: c6d6d...20a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Jeg har fått både i juni og i august/september, så det kan variere Anonymkode: 5c1a2...3fc
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden dette er jo innformasjon du finner på skatteetaten ved å søke Sitat Enkeltpersonforetak (ENK) får vanligvis utbetalt skatt til gode i perioden august til oktober (høsten) året etter inntektsåret. Selv om noen kan få oppgjøret før sommeren, får de fleste næringsdrivende det først på høsten, og alle skal ha fått skatteoppgjøret innen 1. desember. Skatteetaten +1 Anonymkode: dadd0...e3c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): dette er jo innformasjon du finner på skatteetaten ved å søke Anonymkode: dadd0...e3c Jeg har lest den informasjonen. Men det virker som det varierer, det skriver også personen over. Så hører gjerne fra andre som faktisk har enk Anonymkode: c6d6d...20a
monican94 Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden De aller fleste med enk får til høsten ja men som det står kan det være unntak og noen før på vår også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå