Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var sammen med en veldig flott en, visste han elsket meg eller i allfall var veldig glad i meg, han viste kjærlighet på sin måte og var genuint en omtenksom person.

Det kjipeste hadde vært at pga hans yrke og drømmer må han helst bli i sin by der han studerer nå i utlandet. Jeg er fortsatt på en tid jeg prøver å finne ut av alt og har vært redd jeg dropper noe jeg egentlig ønsker for å komme meg til han. Videre føler jeg meg veldig dust som skulle ønske han var en som sendte søte tekster og omtanke, ga meg gaver eller spanderte når vi spiste ute.

Helt siden start har vi hatt ish 50/50 selv når vi har delt en rett men i enden har jeg endt opp med å betale mest av forskjellige årsaker men ikke direkte at det var poenget at jeg skulle betale mer det bare ble sånn, men skulle jo egentlig kanskje ønske han var litt mer forsørgende finansielt når vi har lik økonomi for øyeblikket eller han til og med litt bedre? Bryr meg egentlig ikke om det materialistiske (tror jeg, begynner å bli usikker) men tror det handler om at jeg ikke følte meg like ønsket utenom slik han viste det mer intimt? For han virket det som at det intime var den største erklæringen for han, noe det ikke var for meg?

Får opp videoer konstant av «don’t settle for bare minimum» eller «princess treatment vs bare minimum» og da er det slik at han aldri har gjort noe «ekstra» innsats om det kan sies? Det nevnes ofte blomster «bare fordi», at han bør planlegge date/invitere deg ut, men ingen ting av dette var naturlig for han? Men føler meg veldig egoistisk og teit som tenker sånn? Vi var kun sammen i et fire mnd men det er det gladeste jeg har vært og jeg følte meg så trygg og han var så varm samtidig som jeg tidvis endte med å tvile da jeg følte noe mangler? Drømmer jeg eller leter jeg etter en idealistisk person som ikke finnes? Noen tips? Noen som har tenkt mye over det samme?

Anonymkode: ca5ba...190

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er glad når du er med han, føler deg trygg på han, han er varm og han er glad i deg, så har du et godt forhold! 

Glem sosiale medier og det tullet med princess treatment. Kjenn etter hva som er riktig for deg. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det med at dere ønsker ulikt bosted er et problem. Resten er jo bare ulikt kjærlighetsspråk. Du sier du ikke bryr deg om det materialistiske, men det gjør du jo helt klart hvis du ønsker å bli spandert på, få gaver eller blomster og føler dette er en intim ting. Google "kjærlighetsspråk" og les deg opp på dette. Jeg er motsatt: jeg syns det er supercringe om en mann kommer med blomster til meg. 

Helt ærlig: hvis du tror "princess treatment" er noe du bør forvente eller ønske deg av en mann, trenger du å ta en realitetssjekk og huske på at vi ikke bor i USA. I tillegg bør du legge fra deg mobilen hvis du lar deg påvirke av tilfeldige videoer til den grad at du begynner å tvile på forholdet ditt. Menn i det virkelige liv som behandler deg som en prinsesse, ikke som et likeverdig menneske, er ofte ikke bra folk. De har lett for å bruke gaver for å slippe unna med å være en dårlig kjæreste på andre områder for eksempel. Jeg hadde IKKE følt meg komfortabel hvis kjæresten min så på meg som en prinsesse han måtte varte opp, spandere på og konstant gi komplimenter - han er ikke tjeneren min, vi er likeverdige partnere. Du høres ut som du er veldig ung og har mye usikkerhet i deg, kanskje du skal jobbe litt med selvtilliten din og finne ut av hva DU trenger for å føle deg elsket, ikke hva reels sier deg? Fordi det høres ut som du får det du skal av kjæresten din allerede: du er lykkelig, trygg og varm. 

Anonymkode: fa241...3cc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også påvirket av de videoene. Jeg har faktisk funnet flere ting som plager meg i forholdet mitt som aldri plaget meg før jeg så videoer om at det var feil.. jeg forsøker å ikke la det påvirke meg og å huske på virkeligheten osv, men det kan være ganske utfordrende. 

Anonymkode: e1424...411

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...