Gå til innhold

Endelig er brudekjolen i boks!!!

Barbita

Anbefalte innlegg

Har hatt litt småpanikk, siden det bare er tre måneder igjen.

En av brudesalongene i byen skal nemlig legge ned, og selger ut alle kjolene, så jeg var så heldig å finne VIDUNDERET til bare 4.000 kr.

Er overlykkelig over at jeg slipper å bekymre meg noe mer over det!!

Prøvde den med slør, og da jeg så meg selv i speilet fikk jeg tårer i øyekroken...

Er spent på hvor lenge jeg klarer å holde meg på selveste dagen...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann du! Er fra haugesund jeg også!

Ehm må bare spørre,heter du Barbro til fornavn? I tilfelle så har jeg hilst på deg før. Uansett gratulerer sååå masse med å ha kkjolen i boks!

Jeg har min på Amor jeg,kjempeflott service der!!

Har du alt annet i boks da?

Vi skal gifte oss 24 august,og jeg gleder meg som en unge! er det i Vår Frelser dere skal vies i? det skal vi...icon_smile.gif

Stoooor klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste profilen din,og jada det er nok du jeg har truffet ja! du jobber jo med forloveren min Eli Bligaard:):):)

Så koselig å treffe deg innpå her da!

Jeg skal forresten ha hest og kjerre jeg også Nes hesteskyss. Sant de er koselige?

Ellers da,blir spennende å høre mer om hvor langt du er kommet i forberedelsene.)

Igjen Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

hei

gratulerer med å ha kjolen i boks nå icon_smile.gificon_smile.gif

men vil du ikke legge ut ett bilde av den da? icon_smile.gif gleder meg til å se hvordan kjolen ser ut!

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere to!!

Først til Villemo, er ikke helt sikker på om jeg husker å ha møtt deg, men jeg vet at jeg har hørt om deg.

Hesteskyssen gleder jeg meg masse til, de virket kjempekoselige i telefonen. Og så er det litt uten om det vanlige, nå i dag synes jeg det er så mange som har enten en flott gammel bil, eller en stilig ny. Har lyst å være litt annerledes.

Ellers har vi det aller meste i boks, lokale, skyss, brudesuite, fotograf og frisør.

Når det gjelder å legge ut bilde, så kan det bli litt vanskelig, for jeg vet ikke hvilken modell det er.... murvegg.gif

Men jeg må prøve den en gang til, for den må legges ned før jeg kjøper den, og da tenkte jeg at jeg skulle ta bilde. Så har jeg noe å ta med når jeg er rundt for å kikke etter bukett og til frisøren etc.

Det kan jeg legge ut, så får dere se vidunderet mitt hoppe.gif

Vi gifter oss 22.junihjerter_rundt.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Barbita den 2002-03-30 23:12 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stund siden jeg traff deg,jeg besøkte Eli når hun la srtifikatene sine,der var jo du også,vi pratet om at du var fra nord,jeg er fra Andenes:)

uansett gleder meg til å se kjolen din!!!

Stoooor klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...