AnonymBruker Skrevet 24. mars #21 Skrevet 24. mars Selge truser er noe som var en greie for rundt 10-12 år siden. Grunnen til det var at det i 90% av tilfellene var en annen måte å reklamere for sextreff mot penger. Det som senere ble sugardating, og som nå bare er blitt bildesalg fordi de deiligste jentene ikke trenger å selge sex lengre når det tjener mer på bilder. Nå er det såklart noen yderst få som faktisk vil kjøpe truser, men da er det gjerne ikke fra hvem som helst. Anonymkode: f1144...1a1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #22 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Selge truser er noe som var en greie for rundt 10-12 år siden. Grunnen til det var at det i 90% av tilfellene var en annen måte å reklamere for sextreff mot penger. Det som senere ble sugardating, og som nå bare er blitt bildesalg fordi de deiligste jentene ikke trenger å selge sex lengre når det tjener mer på bilder. Nå er det såklart noen yderst få som faktisk vil kjøpe truser, men da er det gjerne ikke fra hvem som helst. Anonymkode: f1144...1a1 Ble ikke skøytetrikoten til ei berømt skøyteløper nylig solgt for en god sum? Litt svettelukt + div. er salgsvare det. Anonymkode: be10a...74a
AnonymBruker Skrevet 25. mars #24 Skrevet 25. mars Med mindre man vil miste alt av selvrespekt så… men ellers er det ikke innafor nei. Anonymkode: 5968c...906
AnonymBruker Skrevet 7. april #25 Skrevet 7. april Jeg tenker det er innafor. Det skader jo ingen. Datet en jente for et par år siden som fortalte meg at hun hadde solgt brukte truser tidligere - jeg synes det var "interessant", og jeg slutter aldri å bli fascinert av hva menn er villige til å bruke penger på. Er mann selv og bruker penger på mye rart, men er ikke i markedet for brukte truser 😅 Anonymkode: aa538...ff9 2
AnonymBruker Skrevet 7. april #26 Skrevet 7. april Jeg er mann og må innrømme at dette tenner meg. Men jeg kommer aldri, aldri til å kjøpe en brukt truse. Da ville jeg skammet meg altfor mye. Men jeg har fått en truse av en kvinnelig venn da jeg var utpå byen en gang. Det var veldig spennende! Håper noe slikt skjer igjen, for det synes jeg er innafor. Anonymkode: 146e6...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #27 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 22.3.2026 den 13.37): Er det ikke mulig å gjøre anonymt? Anonymkode: f426b...8e9 Jeg gjorde det anonymt via paypal. Hadde da to kontoer. En som de overførte til som også var epostadressen de kommuniserte med, så overførte jeg fra den til min virkelige konto som var knyttet til bankkontoen min. Anonymkode: e439d...062 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #28 Skrevet 7. april Nesten alle klesbutikker selger truser, selvfølgelig er det innafor. Anonymkode: 66bf0...2d5
Dionysos 53 Skrevet 8. april #29 Skrevet 8. april Det må absolutt være ikke bare innafor men genialt å selge godt brukte truser til en god pris nå som det er dyrtid 😀 Derimot om det er innafor eller lurt å kjøpe, tja .. det kan man lure på 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå