Gå til innhold

Forumet for (peri)menopause

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan dette underforumet bare bytte navn til. Er snart ikke om noe annet her. 

Anonymkode: a3870...7c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går det ikke an å skille det ut som eget underforum? Kjenner jeg også er pisse lei av å vasse gjennom tre sider med overgangspjatt for å finne noe interessant.

Anonymkode: 4beb4...d96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, dette er et forum for kvinner. Det er mange brukere av forumet som er i denne aldersgruppen nå, så det er ganske naturlig. Sååå mange tråder er det heller ikke. Av 25 tråder på første side er det 6-7 som handler om dette temaet, og da har jeg telt med denne... Man er glad i å overdrive, tydeligvis.

Anonymkode: 92447...531

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel, dette er et forum for kvinner. Det er mange brukere av forumet som er i denne aldersgruppen nå, så det er ganske naturlig. Sååå mange tråder er det heller ikke. Av 25 tråder på første side er det 6-7 som handler om dette temaet, og da har jeg telt med denne... Man er glad i å overdrive, tydeligvis.

Hvor i alle dager handler 6-7 tråder av 25 om det samme? Går det ikke an å slå de sammen, sånn som man vanligvis gjør når et tema repeteres?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

HVorfor* , ikke hvor

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor i alle dager handler 6-7 tråder av 25 om det samme? Går det ikke an å slå de sammen, sånn som man vanligvis gjør når et tema repeteres?

Det klarer du å finne ut helt selv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Men det har tatt helt av den siste tiden. Det var ikke slik her før. Det er veldig mye om dette i forhold til alt annet. Ser andre her også er lei. 

Skrevet

Alle kvinner kommer i overgangsalder, lite hjelp ennå å få i helsevesenet om du ikke er heldig å treffe på rett helsepersonell. Derfor tyr man til «forum». 

Anonymkode: a3171...6b4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes idéen om et eget forum for menopausen er ganske god, jeg.

Anonymkode: 5d225...0a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle kvinner kommer i overgangsalder, lite hjelp ennå å få i helsevesenet om du ikke er heldig å treffe på rett helsepersonell. Derfor tyr man til «forum». 

Anonymkode: a3171...6b4

Det er fryktelig mye nå i forhold til før. Må gå an å ha et eget forum når det dominerer så voldsomt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men det har tatt helt av den siste tiden. Det var ikke slik her før. Det er veldig mye om dette i forhold til alt annet. Ser andre her også er lei. 

Det er langt mer forskning og kunnskap om dette temaet enn for 4-5 år siden, og en stor oppgang i bruken av hormontilskudd. Og fordi du er på et forum om kvinner, så vil det naturligvis handle mye om det.

Det er jo bare å la være å klikke inn på de trådene. Jeg trenger heller ikke lese om fødsler eller krangler i forholdet, og andre temaer for 20- og 30-åringer som er veldig kjedelig, repeterende og forutsigbart når man selv er ferdig med den slags.

Anonymkode: 227f2...a26

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...