AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Kan dette underforumet bare bytte navn til. Er snart ikke om noe annet her. Anonymkode: a3870...7c1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Går det ikke an å skille det ut som eget underforum? Kjenner jeg også er pisse lei av å vasse gjennom tre sider med overgangspjatt for å finne noe interessant. Anonymkode: 4beb4...d96 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Vel, dette er et forum for kvinner. Det er mange brukere av forumet som er i denne aldersgruppen nå, så det er ganske naturlig. Sååå mange tråder er det heller ikke. Av 25 tråder på første side er det 6-7 som handler om dette temaet, og da har jeg telt med denne... Man er glad i å overdrive, tydeligvis. Anonymkode: 92447...531 1 3
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel, dette er et forum for kvinner. Det er mange brukere av forumet som er i denne aldersgruppen nå, så det er ganske naturlig. Sååå mange tråder er det heller ikke. Av 25 tråder på første side er det 6-7 som handler om dette temaet, og da har jeg telt med denne... Man er glad i å overdrive, tydeligvis. Anonymkode: 92447...531 Hvor i alle dager handler 6-7 tråder av 25 om det samme? Går det ikke an å slå de sammen, sånn som man vanligvis gjør når et tema repeteres? Anonymkode: 4beb4...d96 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden HVorfor* , ikke hvor Anonymkode: 4beb4...d96
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor i alle dager handler 6-7 tråder av 25 om det samme? Går det ikke an å slå de sammen, sånn som man vanligvis gjør når et tema repeteres? Anonymkode: 4beb4...d96 Det klarer du å finne ut helt selv. Anonymkode: 92447...531
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vel, dette er et forum for kvinner. Det er mange brukere av forumet som er i denne aldersgruppen nå, så det er ganske naturlig. Sååå mange tråder er det heller ikke. Av 25 tråder på første side er det 6-7 som handler om dette temaet, og da har jeg telt med denne... Man er glad i å overdrive, tydeligvis. Anonymkode: 92447...531 Men det har tatt helt av den siste tiden. Det var ikke slik her før. Det er veldig mye om dette i forhold til alt annet. Ser andre her også er lei. Anonymkode: a3870...7c1
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #8 Skrevet 30 minutter siden Alle kvinner kommer i overgangsalder, lite hjelp ennå å få i helsevesenet om du ikke er heldig å treffe på rett helsepersonell. Derfor tyr man til «forum». Anonymkode: a3171...6b4 1 2
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #9 Skrevet 28 minutter siden Synes idéen om et eget forum for menopausen er ganske god, jeg. Anonymkode: 5d225...0a5
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #10 Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle kvinner kommer i overgangsalder, lite hjelp ennå å få i helsevesenet om du ikke er heldig å treffe på rett helsepersonell. Derfor tyr man til «forum». Anonymkode: a3171...6b4 Det er fryktelig mye nå i forhold til før. Må gå an å ha et eget forum når det dominerer så voldsomt. Anonymkode: a3870...7c1
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #11 Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men det har tatt helt av den siste tiden. Det var ikke slik her før. Det er veldig mye om dette i forhold til alt annet. Ser andre her også er lei. Anonymkode: a3870...7c1 Det er langt mer forskning og kunnskap om dette temaet enn for 4-5 år siden, og en stor oppgang i bruken av hormontilskudd. Og fordi du er på et forum om kvinner, så vil det naturligvis handle mye om det. Det er jo bare å la være å klikke inn på de trådene. Jeg trenger heller ikke lese om fødsler eller krangler i forholdet, og andre temaer for 20- og 30-åringer som er veldig kjedelig, repeterende og forutsigbart når man selv er ferdig med den slags. Anonymkode: 227f2...a26 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå