Gå til innhold

Norske kvinner for tykke og stygge til listeplass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om nordmenn måtte like å tro det, så er vi fryktelig ubetydelige i denne verdenen.

Skrevet

Slike kåringer er for kjendiser, ikke vakre kvinner....

Gjest Piper
Skrevet

Helt riktig ;)

Gjest Gøran
Skrevet

Uansett er norske kvinner for tykke, maskuline og klomsete til å nå opp på slike lister.

Gjest Gjest
Skrevet

Eileen Ford hevdet tvert i mot for noen år siden at norske kvinner er blandt de vakreste i verden. Dessuten er vi ennå blandt de slanke i forhold til mange land det er naturlig å sammenlikne seg med. La gå at det finnes vakre kjendiser i mange land. I norge finnes det vakre jenter som du ser på gata daglig. -Og de vet ikke om det.

Hilsen en vakker og slank norsk dame - som ikke fikk med meg påmeldingsfristen til den derre lista

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, hvem skulle vi ha satt på den lista da? Pia Haraldsen?

Gjest GreenSky
Skrevet

Her er unntaket som bekrefter regelen. :sjarmor:

Fikk ikke lest artikkelen, tok så lang tid å åpne den.

hehe, men seriøst, jeg har mange pene venninner. Faktisk kjenner jeg ikke en eneste jeg vil kalle for stygg. Og da jeg reiste rundt omkring, hørte jeg mang en lovprisning av de vakre, nordiske kvinnene. En australier jeg snakket med sa om Norge (og han hadde vært her flere ganger): "There is beautiful, model-looking women everywhere."

Gjest Bellatrix
Skrevet

Må man være slank for å være pen? :klø:

Gjest GreenSky
Skrevet

Nei, det vil jeg ikke si.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg kjenner i hvert fall slanke mennesker som ikke er spesielt pene, ikke-slanke mennesker som er pene, slanke mennesker som er pene og ikke slanke-mennesker som ikke er spesielt pene. Å være pen kan være så mangt.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Det der var en liste over kjendiser, ikke over hvilke nasjonaliteter som er de peneste.

I både Usa og øvrige deler av Europa er skandinaviske kvinner kjent for å være spesielt tiltrekkende.

Gjest Elfrida
Skrevet

Spørsmålet for kåringen var: Who do you think was the most elegant woman on our site last week?

Jeg vet ikke hvor mange norske damer som var på hello sin site i løpet av forrige uke, men jeg tviler på at det var særlig mange.

En diskusjon om hvilke nasjonaliteter som har de peneste damene er like teit hver gang.

Nå er vel ellers ikke norske damer først og fremst kjent for sin sofistikerte eleganse, det er vel mere naturlig sjarme og friskhet som går igjen?

Skrevet

Nope, det synes jeg ikke. Nå kommer jo skjønnhet an på øyet som ser, men personlig synes jeg at skjønnhet har mer med utstråling enn et fint ytre å gjøre.

Skrevet
Er norske kvinner rett go slett for tykke og stygge slubberter som ikek evner å komme seg inn på listene over verdens meste elgante, sofistikerte og flotte kvinner?

Jepp!

Skrevet

:overrasket: Har du ikke fått med deg det? :overrasket:

Jeezzz....klart man må være slank! :klappe:

Gjest seroxata
Skrevet

good one ;=) :sjarmor:

Gjest Jalileh
Skrevet
Selv om nordmenn måtte like å tro det, så er vi fryktelig ubetydelige i denne verdenen.

I hvertfall når det kommer til slike type lister vil jeg tro.

Skrevet

Når PARIS HILTON er på en slik liste, så sier det sitt.....

Tror en vil forstå en del om listen ved å se hva slags nasjonaliteter som er representert jeg (og se hvilket land tidsskriftet er fra).

Tips: Er et spes land som ofte kårer verdensmester med kun nasjonen som "verden"...

;)

• 2 uker senere...
Gjest Gjesta
Skrevet

Slike lister og kåringer er bare tull og tøys.

Ms Universe, for eksempel. Har det noen gang skjedd at vinneren ikke har kommet fra planeten Jorden?

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...