AnonymBruker Skrevet 22. mars #41 Skrevet 22. mars Hjelpes for noen svar her. Mange av dere må jo ha vært i mange korte forhold. Klart du kan be mannen sove på sofaen om du trenger space. Det er bedre enn at det eskalerer. Er mannen din raus så gjør han som du ber om, også snakker dere ut når det har roet seg Anonymkode: c087e...f77 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #42 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Klart du kan be mannen sove på sofaen om du trenger space. Anonymkode: c087e...f77 Den som trenger space tar sofaen. Anonymkode: bfeed...e00 2 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars #43 Skrevet 22. mars Hvis det er du som har problemet med han så tenker jeg du kunne ha sovet på sofaen. Du har ikke mer rett på senga, Anonymkode: 5aec3...4ef 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars #44 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tragisk at du bruker gravidekortet sånn at du slipper å sove på sofaen. Hadde jeg vært kjæresten din så hadde jeg ikke godtatt å bli beordret til å sove på sofaen, da hadde jeg heller pakket en bag og overnattet på et hotell e.l. Anonymkode: 81c88...36b Det er litt vel å overdrive med gravid dame hjemme. Anonymkode: 5608d...99a 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars #45 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hjelpes for noen svar her. Mange av dere må jo ha vært i mange korte forhold. Klart du kan be mannen sove på sofaen om du trenger space. Det er bedre enn at det eskalerer. Er mannen din raus så gjør han som du ber om, også snakker dere ut når det har roet seg Anonymkode: c087e...f77 Motsatt. Trenger man space, så tar man ansvar og gir seg selv space. Kan da ikke lage folk ut av egen seng pga du ikke er fornøyd 😅 Greit om han jager deg på sofaen når han er missfornøyd? Anonymkode: a6e6c...26a 2 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars #46 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Den som trenger space tar sofaen. Anonymkode: bfeed...e00 Det er utrolig mye vi ikke vet i denne situasjonen, så dette er ikke noe man kan svare så enkelt på. Det handler jo ikke bare om at hun trenger space, men at det faktisk er en krangel mellom dem. Uten å vite hva den handler om eller hvordan den oppsto, blir det feil å lage en fasit på hvem som “skal” gjøre hva Anonymkode: d18b0...0c8
AnonymBruker Skrevet 22. mars #47 Skrevet 22. mars Det er vel like mye hans seng som din? Stakkars tøffelmann som hopper når du sier hopp. Hadde bedt deg legge deg på sofaen selv, eller et gjesterom. Dårlig karaktertrekk å beordre folk på sofaen, for så å bruke gravid-kortet som unnskyldning for å slippe å ligge der selv. Anonymkode: 1b32c...da5 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars #48 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er vel like mye hans seng som din? Stakkars tøffelmann som hopper når du sier hopp. Hadde bedt deg legge deg på sofaen selv, eller et gjesterom. Dårlig karaktertrekk å beordre folk på sofaen, for så å bruke gravid-kortet som unnskyldning for å slippe å ligge der selv. Anonymkode: 1b32c...da5 Vi vet jo ikke engang om han faktisk la seg på sofaen – det har hun ikke sagt noe om. Da blir det ganske spesielt å begynne å kalle folk “tøffel” eller tillegge dem masse egenskaper, når vi egentlig ikke vet noen ting utover det TS har skrevet. Anonymkode: d18b0...0c8
AnonymBruker Skrevet 22. mars #49 Skrevet 22. mars Mannen har hatt noen netter i sofaen, og det har gått helt fint. Er du gravid, med hormoner på flukt, så kan han sikkert overleve det. Av og til er det bedre å legge seg og sove enn å krangle videre. Det går nok fint TS. 😊 Han har verre ting i vente enn å måtte logge på sofaen. Og dere modnes vel og finner ut av det, dere som alle andre. Anonymkode: aed59...8b2
AnonymBruker Skrevet 22. mars #50 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Motsatt. Trenger man space, så tar man ansvar og gir seg selv space. Kan da ikke lage folk ut av egen seng pga du ikke er fornøyd 😅 Greit om han jager deg på sofaen når han er missfornøyd? Anonymkode: a6e6c...26a Greit å få et gjesterom, slik at det er enklere å flykte selv. Anonymkode: aed59...8b2
AnonymBruker Skrevet 22. mars #51 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hadde en krangel med kjæresten. Ba han sove på sofaen i natt da jeg trengte avstand. Kunne lagt meg der jeg og, men er gravid og vond rygg. Innafor eller ikke? Var så irritert at jeg ikke klarte å sove med han. Anonymkode: b50c2...fba Ikke innafor, gravid eller ei. Barnslig å ikke greie å snakke åpent og ærlig med kjæresten. Man skal ikke gå til sengs som uvenner, da får man ikke så altfor langt samliv at det gjør noe. Anonymkode: ce527...12a 2
I Grosny Skrevet 22. mars #52 Skrevet 22. mars (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Å bli beordret til sofaen er ikke helt normalt, selv ikke etter 25 år samliv. Å det vitner ikke om at man er uten sjel og personlighet, det er det dummeste jeg har hørt. Anonymkode: 81c88...36b Det er helt normalt å ønske avstand rett etter en stygg krangel. Endret 22. mars av I Grosny 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #53 Skrevet 22. mars Det beste er å ha senga og huset for seg selv💕 Anonymkode: 97f44...8a2
AnonymBruker Skrevet 22. mars #54 Skrevet 22. mars Dersom det var mannen som var urimelig i krangelen, så går det helt fint at han sover på sofaen. Dersom det var du som var hormonell pga. graviditet, TS, så bør du si unnskyld. Helst burde dere hatt et soverom til, også med tanke på babyen som kommer? Håper dere har skværet opp nå. ❤️ Anonymkode: 16829...432
Kygos Skrevet 22. mars #55 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dersom det var mannen som var urimelig i krangelen, så går det helt fint at han sover på sofaen. Dersom det var du som var hormonell pga. graviditet, TS, så bør du si unnskyld. Helst burde dere hatt et soverom til, også med tanke på babyen som kommer? Håper dere har skværet opp nå. ❤️ Anonymkode: 16829...432 Hvem skal avgjøre om det er mannen eller kvinnen som er urimelig?
AnonymBruker Skrevet 22. mars #56 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Mannen har hatt noen netter i sofaen, og det har gått helt fint. Er du gravid, med hormoner på flukt, så kan han sikkert overleve det. Av og til er det bedre å legge seg og sove enn å krangle videre. Det går nok fint TS. 😊 Han har verre ting i vente enn å måtte logge på sofaen. Og dere modnes vel og finner ut av det, dere som alle andre. Anonymkode: aed59...8b2 Hva mener du med at han har verre ting i vente enn å ligge på sofaen? Anonymkode: d18b0...0c8
AnonymBruker Skrevet 22. mars #57 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ikke innafor, gravid eller ei. Barnslig å ikke greie å snakke åpent og ærlig med kjæresten. Man skal ikke gå til sengs som uvenner, da får man ikke så altfor langt samliv at det gjør noe. Anonymkode: ce527...12a Det er jo ganske tydelig at de faktisk har snakket sammen når de har kranglet. Og hvis en krangel varer en stund, er det helt greit å ta en pause og heller ta det opp igjen senere, så man unngår å si ting man angrer på. Sist jeg kranglet med mannen min, kjente jeg selv at det ble for mye, så jeg trakk meg unna nettopp for å ikke si noe dumt. Så tok jeg det heller opp igjen når jeg var roligere. Det trenger ikke være barnslig – det kan tvert imot være en mer voksen måte å håndtere en konflikt på. Anonymkode: d18b0...0c8
AnonymBruker Skrevet 22. mars #58 Skrevet 22. mars Det er vel ikke din seng. Skvær opp før dere legger dere. Anonymkode: e4efb...484
AnonymBruker Skrevet 22. mars #59 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hjelpes for noen svar her. Mange av dere må jo ha vært i mange korte forhold. Klart du kan be mannen sove på sofaen om du trenger space. Det er bedre enn at det eskalerer. Er mannen din raus så gjør han som du ber om, også snakker dere ut når det har roet seg Anonymkode: c087e...f77 Hvorfor kan ikke hun legge seg på sofaen hvis det er hun som trenger space? Anonymkode: 1938b...2af 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars #60 Skrevet 22. mars TS har jo ikke gitt noe mer lyd fra seg, så jeg synes egentlig det er på tide å høre mer fra henne før man begynner å trekke masse konklusjoner. Vi vet fortsatt ingenting om hva som faktisk har skjedd. Det eneste vi vet er at de har kranglet, og at hun ba ham sove på sofaen. Men vi vet jo ikke engang om han faktisk gjorde det – det har hun ikke sagt noe om. Så det blir litt feil å konkludere så bastant på så tynt grunnlag Anonymkode: d18b0...0c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå