Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det som har endret seg mest er skolen. Barn starter på skolen et år tidligere enn når jeg var liten, uketimene har økt og en lærer skal møte opptil 20 5-og 6-åringer.

Samt at det er økning i barn som har ulike nevrovariasjoner nå, det forskes på hvorfor men ingen klare svar funnet foreløpig. 
https://www.helsebiblioteket.no/innhold/artikler/samfunnsmedisin-og-folkehelse/nyheter/klar-okning-i-adhd-og-autismediagnoser-blant-barn-og-unge

https://www.tekna.no/magasinet/hva-er-forskjellen-pa-elever-na-og-for/

Du må gjerne komme hjem å fikse min 14-åring som aller helst vil på skolen å være som alle andre, ikke ligge under dyna og streve. Begge foreldre er på jobb og har lite fravær utenom oppfølging på skole og i BUP, så vi er ikke dårlige rollemodeller som du påstår. 

Anonymkode: f4d08...784

Ja, det letteste er nok å stikke hodet i sanden og kalle kritiske røster for troll. Holde seg i ekkokammer der alle forstår hvor vanskelig det er å begynne på skolen når man er 6 år i stedet for 7. At det selvsagt må føre til uførhet på sikt… Seff 

Anonymkode: 73c5a...952

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å wow , du er så intellektuell ass 😂

Takk det samme, Mrs Loudmouth...

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det letteste er nok å stikke hodet i sanden og kalle kritiske røster for troll. Holde seg i ekkokammer der alle forstår hvor vanskelig det er å begynne på skolen når man er 6 år i stedet for 7. At det selvsagt må føre til uførhet på sikt… Seff 

Har ikke tid til å stikke hodet i sanden gitt. Bruker tid og energi på å hjelpe barnet mitt tilbake til skole og forståelse av seg selv. Så satser jeg på at innsatsen fører til at videregående skole blir en god opplevelse og at forståelsen for seg selv fører til at yrkesvalget blir et godt et.

Min 14-åring fremstår som mer reflektert og intelligent enn visse i denne tråden, så det skal nok gå fint…

Anonymkode: f4d08...784

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ramsay Street skrev (48 minutter siden):

Takk det samme, Mrs Loudmouth...

Du har jo ingen innhold i disse ‘svarene’ dine. Wild guess - du er ufør med en unge som ikke vil gå på skolen? 

Skrevet (endret)

Du har jo ingen innhold i disse ‘svarene’ dine.

Tidligere på dagen spurte jeg helt vanlig om du kunne dokumentere utsagnet <<Det samme gjelder for øvrig de fleste uføre>>. Og da mente jeg faktiske tall, ikke tro og føleri. Jeg har enda til gode å få svar på dette. Så de "svarene" dine er ikke rare greiene, de heller.

Wild guess - du er ufør med en unge som ikke vil gå på skolen? 

Jeg er ufør. Jeg har ingen barn.

Men 50% rett er jo en kjempeprestasjon til deg å være...

Endret av Ramsay Street
  • Nyttig 1
Skrevet
Ramsay Street skrev (1 time siden):

Tidligere på dagen spurte jeg helt vanlig om du kunne dokumentere utsagnet <<Det samme gjelder for øvrig de fleste uføre>>. Og da mente jeg faktiske tall, ikke tro og føleri. Jeg har enda til gode å få svar på dette. Så de "svarene" dine er ikke rare greiene, de heller.

Jeg er ufør. Jeg har ingen barn.

Men 50% rett er jo en kjempeprestasjon til deg å være...

Hva slags dokumentasjon skulle det være? Jeg skrev jo at dette er mine tanker/ meninger. 
Men hvis det ikke fantes trygd ville du sultet i hjel? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...