Spearmint Skrevet 21. mars #1 Skrevet 21. mars Hei, jeg er på jakt etter ny sportsbh 😃 Bruker til vanlig str 80D/E/85C/D i vanlig bh, alt etter merke. Jeg trenger en sportsbh med høy støtte. Per nå opplever jeg at den jeg bruker strammer ubehagelig slik at jeg nesten sliter med å trekke pusten skikkelig når jeg blir sliten. Har dere noen å anbefale? 🥰
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Skrevet 21. mars Jeg bruker 65H til vanlig, bruker Shock Absorber Ultimate run bra padded (padded versjonen er helt essensielt). Veldig god støtte til alt mulig av løp, hopp osv. Anonymkode: 5550d...6c8 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Skrevet 21. mars Change Lingerie sin sportsbh er knallgod. Men få hjelp i butikken til å finne riktig størrelse. Anonymkode: 25ecb...f2b 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg bruker 65H til vanlig, bruker Shock Absorber Ultimate run bra padded (padded versjonen er helt essensielt). Veldig god støtte til alt mulig av løp, hopp osv. Anonymkode: 5550d...6c8 Hvorfor er den klin umulig å få kjøpt i en fysisk butikk? 😾 Anonymkode: fc053...e50
AnonymBruker Skrevet 21. mars #5 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor er den klin umulig å få kjøpt i en fysisk butikk? 😾 Anonymkode: fc053...e50 Jeg har kjøpt mine på Olympia Sport. Anonymkode: 5550d...6c8
Spearmint Skrevet 21. mars Forfatter #6 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Change Lingerie sin sportsbh er knallgod. Men få hjelp i butikken til å finne riktig størrelse. Anonymkode: 25ecb...f2b Den har jeg prøvd, likte ikke den så godt på meg 😇
AnonymBruker Skrevet 21. mars #8 Skrevet 21. mars Jeg har Shock Absorber Ultimate run (uten padding). Bruker str. 85E, og har. Har ikke prøvd den med padding, men ser ikke behovet for det, da den uten padding holder brystene på plass under alt av løping og hopp. Jeg kjøpte min på Løplabbet. Anonymkode: 91ae3...e58
Spearmint Skrevet 21. mars Forfatter #9 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har Shock Absorber Ultimate run (uten padding). Bruker str. 85E, og har. Har ikke prøvd den med padding, men ser ikke behovet for det, da den uten padding holder brystene på plass under alt av løping og hopp. Jeg kjøpte min på Løplabbet. Anonymkode: 91ae3...e58 Hvordan opplever du at den er i størrelsen?
Spearmint Skrevet 21. mars Forfatter #10 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Prøvd careless sine? Anonymkode: 33682...4c4 Nei. Har ikke kjøpt noe fra Careless enda. Forsøker å unngå det egentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #11 Skrevet 22. mars Det er forresten ikke det at den er padded som er poenget med shock absorber ultimate run bra padded, men jeg har tetset begge og den som ikke er padded har så sjukt dårlig passform i forhold til den med padding. Og er mye vondere å ha på seg. Så det er den essensielle forskjellen for min del. Anonymkode: 5550d...6c8 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #12 Skrevet 22. mars Spearmint skrev (11 timer siden): Nei. Har ikke kjøpt noe fra Careless enda. Forsøker å unngå det egentlig. Å? Noen grunn? Jeg har heller ikke kjøpt noe der, men hører at flere snakker om den sports bh Anonymkode: 33682...4c4
AnonymBruker Skrevet 22. mars #13 Skrevet 22. mars Bara har noen ganske bra sportstopper https://barasportswear.com/eu/category/shop/sports-bra Anonymkode: e1bcd...63d
AnonymBruker Skrevet 22. mars #14 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å? Noen grunn? Jeg har heller ikke kjøpt noe der, men hører at flere snakker om den sports bh Anonymkode: 33682...4c4 Hun la ut video av at hun småjogger på mølle i den, og det er *null* støtte eller hold, bare helt sjukt mye bevegelse med kun veldig lav fart, så den er nok ikke så egnet. Anonymkode: 5550d...6c8 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars #15 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Å? Noen grunn? Jeg har heller ikke kjøpt noe der, men hører at flere snakker om den sports bh Anonymkode: 33682...4c4 Jeg har tenkt noen ganger at det er mystisk hvor frisk man ble fra ME når millionene rullet inn, og arbeidslysten brått ble helt enorm. Hva om jobben var å sitte på et bibliotek 8 timer hver dag for 180kr timen. Hadde hun da vært like frisk fra ME? Men sportsbh'en kan selvfølgelig være et fantastisk produkt! Det betviler jeg ikke. Anonymkode: 1da51...c54
AnonymBruker Skrevet 22. mars #16 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har tenkt noen ganger at det er mystisk hvor frisk man ble fra ME når millionene rullet inn, og arbeidslysten brått ble helt enorm. Hva om jobben var å sitte på et bibliotek 8 timer hver dag for 180kr timen. Hadde hun da vært like frisk fra ME? Men sportsbh'en kan selvfølgelig være et fantastisk produkt! Det betviler jeg ikke. Anonymkode: 1da51...c54 Legger du deg like mye opp i alle bedrifteieres gjøren og laden? Eller bare de som snakker mye om livet sitt på SoMe? Anonymkode: a333f...cc8
Spearmint Skrevet 22. mars Forfatter #17 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Legger du deg like mye opp i alle bedrifteieres gjøren og laden? Eller bare de som snakker mye om livet sitt på SoMe? Anonymkode: a333f...cc8 Ja.. Tja... prøver å ta noen bevisste valg når det gjelder mat, klær, ferier o.l. men jeg driver ikke noe forkynning. Alle har rett til sin egen mening 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå