AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden satte inn egg på tirsdag og vært av sex, men nå har vi lyst på sex og vi har ikle fått noe spesifisert av regler. Leser på frøyaklinikk at det kan være greit men finner også dette fra 2025 av en lege på fertilitetsklinikk: Embryo transfer and after egg donation are times for pelvic rest My instructions are not to have sexual intercourse from the day of embryo transfer (either fresh or frozen embryo transfer) until we detect the heartbeat of the baby. From day 5-7 after transfer is a time prescribed for “pelvic rest.” Not having sex during this period gives the embryo undisturbed time to implant to the uterine wall for a successful pregnancy. —————- altså ingen sex fra innsett og frem til uke7??? Anonymkode: fd9b8...eed
Fruttrutt Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Aldri hørt at det er noen restriksjoner på det🤔
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): satte inn egg på tirsdag og vært av sex, men nå har vi lyst på sex og vi har ikle fått noe spesifisert av regler. Leser på frøyaklinikk at det kan være greit men finner også dette fra 2025 av en lege på fertilitetsklinikk: Embryo transfer and after egg donation are times for pelvic rest My instructions are not to have sexual intercourse from the day of embryo transfer (either fresh or frozen embryo transfer) until we detect the heartbeat of the baby. From day 5-7 after transfer is a time prescribed for “pelvic rest.” Not having sex during this period gives the embryo undisturbed time to implant to the uterine wall for a successful pregnancy. —————- altså ingen sex fra innsett og frem til uke7??? Anonymkode: fd9b8...eed Hvor står det uke 7? Står da dag 5-7 etter innsett. Anonymkode: 31c63...691
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor står det uke 7? Står da dag 5-7 etter innsett. Anonymkode: 31c63...691 «until we detect the heartbeat of the baby” står det. Jeg tror det står i papirene mine at jeg skal på UL uke 7/8 om jeg går positive tester Anonymkode: fd9b8...eed
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): satte inn egg på tirsdag og vært av sex, men nå har vi lyst på sex og vi har ikle fått noe spesifisert av regler. Leser på frøyaklinikk at det kan være greit men finner også dette fra 2025 av en lege på fertilitetsklinikk: Embryo transfer and after egg donation are times for pelvic rest My instructions are not to have sexual intercourse from the day of embryo transfer (either fresh or frozen embryo transfer) until we detect the heartbeat of the baby. From day 5-7 after transfer is a time prescribed for “pelvic rest.” Not having sex during this period gives the embryo undisturbed time to implant to the uterine wall for a successful pregnancy. —————- altså ingen sex fra innsett og frem til uke7??? Anonymkode: fd9b8...eed Kan vel ha analsex tenker jeg? Anonymkode: b4441...337
Maria0304 Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Jeg fikk beskjed om å vente til 1 uke etter innsett 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå