AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:31 #1 Skrevet lørdag kl. 18:31 Har bestilt meg 3D-printer for skattepengene og venter på den i posten. Har ønsket meg en sånn i mange år og har tenkt på alt det kule jeg kunne bruke den til. Nå når den er på vei er hjernen min tom for ideer 😅 Har sjekket ut appen som "hører til" printeren og fått mange gode ideer der, men ble nysgjerrig på hva akkurat DU bruker den til! Kom gjerne med dine beste tips på hva man kan begynne med, og gjerne småting sånn at man slipper å vente i utrulig mange timer før man får se resultatet😅 Andre ting man bør tenke på som nybegynner? Tips og triks? Anonymkode: ad9f3...478
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Jeg anbefaler deg å skaffe deg en CAD program slik at du kan designe ting selv. TinkerCad er gratis og du kan jobbe rett i nettleser. På Thingiverse får du masse ideer og oppskrifter 😃 Husk at det tar tid å skrive ut, og at det også skal litt prøving og feiling til før resultatet blir bra. Anonymkode: 8f30b...7c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå