Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Noen som kan anbefale en salong hvor de driver med dette? Hadde vært greit med et par tips! Tenkte å prøve i påsken, for å forsikre meg om at det ble bra
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 Du kan jo kjøpe et sett til hjemmebruk sel. Jeg har en fra www.solspray.no Du kommer fort inn i det, og fargen er utrolig fin!
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #3 Skrevet 9. april 2006 Visst det er til bryllupsdagen du skal ha det, hadde jeg satset på solarium i steden. Hørte om ei som hadde tatt spray-tan onsdag, giftet seg lørdag, og utpå kvelden når hu ble litt varm så smittet brunfargen av på kjolen Det var ikke pent med brune striper på den hvite brudekjolen får å si det sånn. Men, er jo mange det har gått bra for også, men jeg personlig går får solarium, tør ikke ta sjansen på at det kan smitte av
Floja Felíz Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Jeg tror de har spray tan hos CanCam i gågata, og på 3T på Moa. Har ikke prøvd det selv enda, men har en venninne som ble veldig fornøyd på 3T. Jeg tror hun som fikk brune striper på kjolen var veldig uheldig, og hun må selvfølgelig klage!
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Når du sprayer deg brun er det et stoff som heter DHA som reagerer med huden. Det er dha som gjør at du blir brun, og dha er et helt gjennomsiktig stoff. Det som kan smitte av er bronzeren som er i de fleste tanningoljer. Men denne skal jo vaskes av 4-10 timer etter at man har sprayet seg. Så da har venninnen din sikert ikke fått den skikkelig bort
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 fotografen min ba meg innstendig om å ikke spraye meg,ha ba på sine knær.Sa at han hadde sett så mange bilder bli ødelagt fordi brudgommen står der helt "naturlig"pluss at jo,det smitter over på kjolen,så hvis du har leiekjole,,be aware...
Spirito Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 Det er ikke særlig pent med forskjellig farge på brud og brudgom, nei. Ja, forskjellig unaturlig farge, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå