Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sa i stad at jeg begynte å bli gammel og at jeg måtte trene for å følge med den lille som kommer. Da ble damen pottesur og sa at dette burde jeg tenkt på før vi ble enige om barn. Er det kommentaren min som ble feil, eller er hun bare hormonell? 

Anonymkode: 8c7ad...0c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener? 
den lille, som i barnet? 
Følge med på, som i løpe etter? 

hvis ja, så tenker jeg jo bare at det er en ansvarlig og god tanke å ville være den best mulige forelderen barnet kan få. 
Du får la henne surmule i fred, for her har du (slik jeg tolker innlegget) ikke gjort noe galt. 

Anonymkode: 71d63...b03

AnonymBruker
Skrevet

Hun er vel redd du skal bruke for mye tid vekke fra henne og barnet. 

jeg husker bare selv med førstemann for piss redd jeg var for å miste kroppen min, identiteten min. Kom mannen min til å kose seg med å trene, være med alle vennene sine, gå ut og ha det gøy, Mens jeg måtte sitte inne alene med en liten dult som griner for alt? Og som jeg alene måtte lære å bli kjent med? 

det er helt grusomt å bli førstegangs mor. Det er nok på topp 3 av verste ting jeg har opplevd i livet. 

det du kan gjøre er å forsikre henne om at du skal stille opp for dem og ikke være mye borte fra dem den første tiden. Og at du ønsker å hjelpe henne å komme i form igjen når tiden tillater det etter fødsel. 

Anonymkode: 85e7e...335

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...