AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:04 #1 Skrevet lørdag kl. 14:04 Da var det vår igjen og igjen kommer praten om hva som bør gjøres i hagen/uteområdet igjen. Mannen mener gresset bør gjødsles, plattingen bør gjøres noe med (noe skjev og ødelagt) osv osv. Og jeg følger opp med at jeg er enig, eller om han har noen forslag til hvordan/hva osv. Men så skjer det aldri noe fra hans side og det meste ender jeg med opp å gjøre. Jeg syns f.eks plattingen vi har i dag fungerer helt fint, men enig i ting han påpeker. Men han gjør jo ikke noe med det. Bare klager over den og gjør ingenting. Jeg har lagt ut på Mitt Anbud for å få prisestimat, møtt et par stykker hjemme for befaring. Deler hva som har blitt sagt, men så renner det bare ut i sanden. Blir misunnelig på alle som «klager» på mennene sine som bare er opptatt av plenen sin. Her snakkes det bare om alt som burde gjøres, men det skjer aldri noe. Mener ikke at han skal gjøre alt, men skulle gjerne ønske å gjøre det sammen. Vet ikke lenger hvordan jeg skal ta det opp med han for å få en endring der heller. Og ja, han ønsket gjerne å flytte til hus med hage og har mange tanker og ideer. Men stopper der. Prøvd å «delegere» ansvar med å si at han kan gjøre det og jeg det. Men hjelper ikke. Føler at det legger så demper på at jeg gleder meg til vår og sommer i hagen med barna og familien. Noen tips eller råd? Anonymkode: ad6bd...12e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:12 #2 Skrevet lørdag kl. 14:12 Enkelt å si for meg, men jeg ville sagt at jeg er fornøyd med det, som det er, men han står fritt til å utføre det han foreslår. Og selvfølgelig hadde jeg hjulpet til, hvis han hadde satt igang noe. Anonymkode: d2853...c12 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:35 #3 Skrevet lørdag kl. 14:35 "Kommer du til å faktisk gjøre noe av det du påpeker, eller?" Anonymkode: d7996...dba
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:38 #4 Skrevet lørdag kl. 14:38 Jeg bare ordner hage selv. Klaging kan han holde inni seg. Anonymkode: f9151...000 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:09 #5 Skrevet lørdag kl. 15:09 Jeg lærte tidlig i livet at skal jeg ha noe gjort så får jeg gjøre det selv. Kvinner kan! Anonymkode: 6fe0a...972 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:17 #6 Skrevet lørdag kl. 15:17 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg lærte tidlig i livet at skal jeg ha noe gjort så får jeg gjøre det selv. Kvinner kan! Anonymkode: 6fe0a...972 Det har alle kvinner lært dessverre. Det er derfor vi overfungerer, mens mannfolka ligger på sofaen og klør seg på ballene. Blir ikke rykende sex av det, for å si det rett ut. Anonymkode: df28b...263 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:19 #7 Skrevet lørdag kl. 15:19 Dama er flyttet ut og endelig kan jeg få dreis på hagen uten å ha henne som hemsko og brems. Frukttrærne er beskjært og snart ryker tujaen:-) Anonymkode: f9bfe...aa9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:20 #8 Skrevet lørdag kl. 15:20 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har alle kvinner lært dessverre. Det er derfor vi overfungerer, mens mannfolka ligger på sofaen og klør seg på ballene. Blir ikke rykende sex av det, for å si det rett ut. Anonymkode: df28b...263 Ah, en av disse sjarmtrollene som skal rasle med underlivet i kjønnskrigen. Anonymkode: f9bfe...aa9 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:18 #9 Skrevet lørdag kl. 18:18 Spør når ha skal ta tak i det eller skriv det opp i kalenderen en helg han ikke har planer og si tenker det passer at du fikser det kommende helg. Anonymkode: b3319...8ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå