Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg hadde innsett av 5-dagers embryo for 10 dager siden og har positive tester. Synes stigningen har gått litt sakte, men det er stigning- har lagt ved bilde av dagens tester. 
I ettermiddag har jeg begynt å blø litt, skal legges til at jeg går på cyclogest og aldri har begynt å blø på disse før(har heller ikke blitt gravid på tidligere forsøk, så kanskje er det bare derfor?).

Har kjent litt murr og prikking i høyre lyske av og på, så pga det er jeg litt bekymret for om det kan være ektopisk graviditet? Er prikking/stikking bare tegn på livmoren som vokser, eller kan det være eggleder allerede så tidlig i en graviditet? Er litt bekymret her nå😌

IMG_4148.jpeg

Anonymkode: c63ff...7d0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det samme skjedde meg, fikk positiv test 9 dager etter innsett av 5-dagers, begynte å blø dagen etter. Ble kjemisk💔 Håper det går bra for deg🩷

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
kr.8 skrev (20 minutter siden):

Hei, det samme skjedde meg, fikk positiv test 9 dager etter innsett av 5-dagers, begynte å blø dagen etter. Ble kjemisk💔 Håper det går bra for deg🩷

Takk for svar, håper fortsatt det kan gå veien🤞🏼

Anonymkode: c63ff...7d0

Skrevet

Ja, håper det😊 skal sies at jeg blødde i svangerskapet med første barn, 3 ganger, men det var en blødning, ikke over tid🩷 Lykke til🤞🏻

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...