Gå til innhold

Hvor hyppige dater?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor hyppige dater har dere med matcher dere liker? Jeg har truffet en fin mann og vi har hatt to dater på en uke. Nå venter jeg bare på nummer tre, noe han også ønsker, men da burde det vel ikke gå en uke 🤔 Da tenker jeg at han ikke er interessert NOK.. Er jeg helt på jordet i mitt eget hode nå? 🫣

Anonymkode: 4eb2e...2e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke du bare invitere?

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
twistposen skrev (4 minutter siden):

Kan ikke du bare invitere?

Ts her. Det er to dager siden siste date, så jeg vil ikke stresse. Men hodet stresser vett’u 😅

Skrevet

Det kan være han tenker at du ikke er interessert nok? Jeg er mann selv og misliker dette "spillet" der man må tenke nøye over hva og hvor ofte man melder, hvem sin tur det er til å invitere osv osv. Hvis man liker noen, hvorfor kan man ikke bare kjøre på?

• Nyttig 1
Skrevet

Man kan selvsagt være interessert nok, men fortsatt ha ett liv som skjer rundt seg. Man kan kanskje ønske  seg om du viser noe interesse. Man kan føle seg usikker og ikke ville virke for desperat (fordi folk finner på alle mulige rare regler som liksom betyr forskjellige ting). Chill. Send en melding. Si at det var veldig hyggelig på forrige date og at du gjerne gjentar det snart (trenger ikke å si spesifik dag). Eller foreslå en spesifikk date til ett spesifikt tid, sted, aktivitet. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Vi sender meldinger frem og tilbake hele tiden, og jeg viser interesse. Jeg bare haaater dette greiene her 😅 Tida fra første date og utover 😏

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvor hyppige dater har dere med matcher dere liker? Jeg har truffet en fin mann og vi har hatt to dater på en uke. Nå venter jeg bare på nummer tre, noe han også ønsker, men da burde det vel ikke gå en uke 🤔 Da tenker jeg at han ikke er interessert NOK.. Er jeg helt på jordet i mitt eget hode nå? 🫣

Ja, du er litt på jordet. Det er helt innafor å vente en uke med å møtes fra date to til date tre. 

Anonymkode: 97067...13c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes 1-2 ganger i uka er greit den første tiden. 

Hva med å si det til han? Kan vi avtale neste date allerede nå?☺️ En mann som er interessert blir ikke skremt bort av det.

Anonymkode: d7c49...f1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, du er litt på jordet. Det er helt innafor å vente en uke med å møtes fra date to til date tre. 

Ts her. Godt å høre 👍🏼 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ts her. Det er to dager siden siste date, så jeg vil ikke stresse. Men hodet stresser vett’u 😅

Det er ikke sunt. Så glad for at jeg ikke er deg kjenner jeg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dette er ikke et sunnhetstegn, les deg opp på utrygg tilknytning, spesielt da engstelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (15 minutter siden):

Det er ikke sunt. Så glad for at jeg ikke er deg kjenner jeg.

Ts her. Ja, det kan du jo være, for det er litt slitsomt.. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En god regel er å møtes én gang i uken, bare søke opp 7-7-7-regelen.

For meg høres det ut du vil gå alt for fort.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Pust, slapp av og nyt stevnemøtene. Det er naturlig at, jo bedre man blir kjent, inkluderer hverandre mer og mer. ☺️ Folk kan fint være interessert selv om det går en uke, men så har man laget seg avtale med noen venner, skal se en fotballkamp en fredag, trenger en dag til å ro ned etter jobb, kanskje besøke sin syke mor osv. Også har dagene gått fort. Du beskriver også at dere sender mange meldinger så jeg ville tatt det veldig positivt ☺️ prøv å stresse ned, tenk at dette skal gå rolig og fint, og at det stresset ikke skal ødelegge for dette forholdet 

Anonymkode: c1799...b73

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Minst to møter i uken med mindre det er veldig langt unna eller andre veldig gode grunner.

Anonymkode: d8edf...785

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Minst to møter i uken med mindre det er veldig langt unna eller andre veldig gode grunner.

Ts. Nå tuller du? 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts. Nå tuller du? 😅

Nei, bor man rimelig nært hverandre og det som nevnt ikke er andre veldig gode grunner til noe annet (eneforsørger for barn f.eks) tenker jeg å ikke ville møtes ofte i startfasen spesielt av dating ikke er noe godt tegn i det hele tatt, og to ganger i uken er ganske sjelden også i min bok.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg datet min nå mann så fikk vi ikke nok av hverandre og prioriterte alltid korte møter i hverdagen, om så at en bare kom raskt innom den andre på jobb, og overnattet hos hverandre hver helg.

Tenker det skal være masse sommerfugler i denne fasen der begge prioriterer det like mye for at det skal være rett, en kald fisk kan det være greit å la gå. 🎣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei, bor man rimelig nært hverandre og det som nevnt ikke er andre veldig gode grunner til noe annet (eneforsørger for barn f.eks) tenker jeg å ikke ville møtes ofte i startfasen spesielt av dating ikke er noe godt tegn i det hele tatt, og to ganger i uken er ganske sjelden også i min bok.

Ts. her. Jeg synes også to ganger i uka er fint og passe, men jeg tror det bare er oss to som tenker det her inne. 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...