Gå til innhold

Full tank eller fylling for eit beløp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når du fyller bensin/diesel fyller du full tank eller for et beløp du bestemmer deg for? Rks 300 ,500 kr e.l? 

Anonymkode: 164a3...205

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når diesel nærmet seg 30 spenn pr liter så ble det maks beløp ja 🤪 å komme seg hjem og tilbake. 

Anonymkode: 65d13...841

AnonymBruker
Skrevet

Fyller fullt på d3 dagene det er lavere pris, uansett om jeg egentlig trenger å fylle eller ikke.

Kjører forbi bensinstasjon hver dag så har nogenlunde oversikt på når skiftet skjer.

Diesel må jeg ha uansett for å få jobbet, slip9er ikke unna selvom det har blitt endel dyrere de siste ukene. 

Anonymkode: e543f...a93

• Liker 1
Skrevet

Fyller også full tank når jeg ser at prisen er (relativt) lav en dag enten jeg trenger det eller ikke. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fyller fullt. Betyr ingenting for økonomien min i stort. Men jeg svipper heller innom på dager med relativt sett lave priser, da, sånn når jeg ikke har all verden igjen på tanken. 

Anonymkode: eb5df...03e

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 8537b...d4a

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Når du fyller bensin/diesel fyller du full tank eller for et beløp du bestemmer deg for? Rks 300 ,500 kr e.l? 

Er det god pris fyller jeg full tank. Er det mindre god pris og jeg må fylle så fyller jeg ofte rundt 15 liter så jeg har en stund og fyller fullt neste gang jeg kjører forbi en pumpe og prisen er mer levelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fyller på. Men prøver å ikke fylle når det er alt for dyrt. Men det ser ut som den bare går oppover og oppover da. 

Anonymkode: e4895...21b

Skrevet

Jeg synes det å fylle er så fælt at det er helt verdt det å betale omså noen hundre kroner ekstra for å bare fylle full tank når jeg først er der.

AnonymBruker
Skrevet

Fyller full tank bensin hver gang. 

Anonymkode: 80855...d80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alltid full tank, 70 liter. Fyller kun på dager med minst ugunstige priser, men fyller aldri hvis jeg har mer enn 60% på tanken.

Anonymkode: 971c0...f2b

Skrevet

Full tank når prisen har vært nedi 17-18 kr.

Halv tank når prisen er ca 21-23 kr.

Hva jeg kommer til å gjøre fremover nå gjenstår å se hva slags svingninger det blir i prisen.

Foreløpig ser det ut til at rundt 21-22 kr blir den nye 17/18 krs fyllingen.

AnonymBruker
Skrevet
Crazydoglady skrev (40 minutter siden):

Er det god pris fyller jeg full tank. Er det mindre god pris og jeg må fylle så fyller jeg ofte rundt 15 liter så jeg har en stund og fyller fullt neste gang jeg kjører forbi en pumpe og prisen er mer levelig. 

Akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv. 👍

Anonymkode: 07620...026

Skrevet

Som regel fyller jeg fullt. Mot slutten av måneden sjekker jeg alltid budsjettet først, og stopper eventuelt ved det beløpet som er igjen i budsjettet. 

AnonymBruker
Skrevet

Venter til det er nesten tomt og fyller helt opp. Følger ikke med på literprisen, vet ikke hva den er engang. Vi fyller ca. en gang i måneden og det koster ca. tusen kroner. 

Anonymkode: b1af9...563

AnonymBruker
Skrevet

Fyller full tank i Sverige en gagn pr mnd. Fyller kun her ved gunstige priser.

Anonymkode: 6ff76...4ec

AnonymBruker
Skrevet

Full tank. 

Begynner følge med på prisene når det er halv tank igjen, og fyller når jeg ser ok priser. 

Anonymkode: 19ca4...336

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å fylle for 500,00,-

Men med dagens priser er det mye vanskeligere enn på 90 tallet. Det er sikkert 8-10 år siden jeg klarte det sist. 

Anonymkode: 1cf03...502

AnonymBruker
Skrevet

Alltid full tank, eneste måten å beregne forbruket på.

Anonymkode: 67e9c...7b3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg fyller for maks 600. Får noja når jeg ser drivstoffprisene så fyller ikke helt opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...