Gjest gjesta Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 hei.. er ny her på dette forumet. og lurte på om dere kunne hjelpe meg litt... vi skal nå endelig gifte oss.. fikk et frieri på julaften og det store skal skje på vår datters 4 års dag.. i juni måned... trenger hjelp til å lage spennden og enkle bordkort... har ikke lyst på sånn kjøpe kort. men lyst til å lage noe fint og enkelt.. noen som har noen forslag.. evt bilder som jeg kan se ? hilsen laika77
Hildegard Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 Velkommen! Det er mange eksempler på invitasjoner og bordkort i brukernes album. Du er kanskje ikke klar over det, men flagget du brukte er ironiflagget. Dette brukes når man vil vise at det man skrev er ironisk ment...
kitekatt Skrevet 9. april 2006 #3 Skrevet 9. april 2006 (endret) Velkommen! På DENNE siden ligger bilde av våre Er også en tråd om dette lengre ned i forumet. Lykke til! Endret 9. april 2006 av kitekatt
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 Velkommen! Det er mange eksempler på invitasjoner og bordkort i brukernes album. Du er kanskje ikke klar over det, men flagget du brukte er ironiflagget. Dette brukes når man vil vise at det man skrev er ironisk ment... ← åå det med flagget beklager jeg... visste ikke det... sorry hilsen laika77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå